Tarkoitus tänä vuonna oli ekan kerran vuosiin, että siskoni olisi tehnyt esikoiselle muumitalon. Minä ostin muotit ja siskoni teki osat, mutta kun tuli kokoamisen aika, niin hermohan siinä meni ja talosta tuli rauniotalo, kun seinät olivat kieroja.
No tänään sitten käytiin tuossa lähellä joulupajassa ja ostin sieltä valmiin piparkakkutalon, eikä maksanut kuin 16 euroa, että ei minusta mitenkään paha hinta. Tosin tuo on ihan perusmallinen talo, ei mikään muumitalo
No tänään sitten käytiin tuossa lähellä joulupajassa ja ostin sieltä valmiin piparkakkutalon, eikä maksanut kuin 16 euroa, että ei minusta mitenkään paha hinta. Tosin tuo on ihan perusmallinen talo, ei mikään muumitalo