Kuinka moni teistä on ollut alaikäisenä baarissa?

Khimaira
Olen mä ollut penskana hakemassa kännistä isäpuolta, mutta ihan omia aikoja en päässyt ennen kuin 18-v synttäreillä. Koko muu seurue oli alaikäisiä ja mä olin ainoa jolta kysyttiin paperit..
Kerran menin lasten kanssa autolla kioskille ja ostin miehelle tupakka niin kysyttiin papereita, taisin olla 25-v..

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Yhen ainoan kerran onnistuin keplottelemaan itteni sisälle, mitään feikkipapereita ei ollut, siis ihan ilman. Ja maineeltaan vielä sellainen baari johon ei alaikäisten pitänyt millään päästä (DNC Oulussa, onkokaan sitä enää...joskus12 vuotta sitten :D ). Ja olin sen 17...Muulloin oli turha yrittää, vieläkin kysyvät ainakin viinakaupassa paperit jos sinne eksyn :ashamed:

voi ei :D :D ihan samoilla vuosiluvuilla ja samaan paikkaan minäkin änkesin pentuna...DNC voi ku muistot nousee mieleen... :'(

Mulla ei ollut myöskään mitään henkkareita mut jostain syystä sinne sain keploteltua itteni sisään monta kertaa.Sinne tais olla jotenki hämyinen se aula ja iso,siit oli helppo pujahtaa mut ilman takkia piti lähteä aina liikenteeseen.

ihme kyllä pääsin 17v baariin, kun menin poikaporukan kanssa , seuraavana viikonloppuna pääsinkin jo yksin. tämä portsari joka päästi mut sisään tunsi isni, mutta miksi isäni ei sanonut että olen alaikäinen, koska hän oli tarkka näistä ikäjutuista,myös meidän omien lasten kohdalla.

vierailija
Jep, viime viikonloppuna viimeeks, ja 16 vuotta lasissa. :D Ei kysynyt henkkareita eikä mitään. Oli kyllä jännää. Ja mikä tunne tilata itse drinkkinsä, "yks valkovenäläinen!" :DD

Yhteistyössä