nimenomaanAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Piti ihan kaivella vanhat masukuvat koneelta.
Ei hitto miten nätti maha mulla oli. :heart: Painotus sanalla oli. Ei ole enää.
Minä taas voisin katsella tuota naista ikuisuuden!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en miekään tykkää angelinasta. en kertakaikkiaan pysty kattelemaan sen elokuvia. enkä mie tiiä että miksi....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Peesi. Ja aika moni teistäkin ois tuota kauniimpi, jos olis samanlaiset armeijat stylisteja, kampaajia, meikkaajia ym. hyörimässä ympärillä.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no onneks en näyttäny tolta!
Miten te jaksatte olla niin vakavia aina ja miettiä tätäkin asiaa niin monesta eri näkökulmastaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko tuo nainen bongattu suoraan kadulta,esim kauppareissulla?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Just tätä tarkoitin Yleensä kadulla ei näe näin hyvin säilyneitä naisia. Tavalliset naiset yleensä tuossa vaiheessa raskaana ollessaan pukeutuvat miehensä t-paitaan ja verkkareihinAlkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:Näkisitpä nyt.. Silmät ja puoli naamaa itkusta turvonneet, virttyneet collegehousut karseilla polvipusseilla jalassa, tahrainen mammapaita päällä, puolipitkä tukka hätäisellä nutturalla loput silmillä roikkuen, mustat silmänaluset... Hehkeenä!
pukeudutteko itekin arvokkaisiin juhliin verkkareihin,t-paitaan ja hiukset rasvaselle nutturalle äkkiä sutastuna?
Minusta on omituisen näköinen turbohuulineen ja noi käsivarret on kauheat. Paljon kauniimpia ihmisiä tiedän, kuin tämän...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no onneks en näyttäny tolta!
Sinun mielestäsi. Mut muunlaisiakin mielipiteitä on.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Lisäänpä vielä että vaikka mun kimpussa olis kokonainen armeija ja parit jääkiekkojoukkueetkin maskeeraamasssa ja ehostamassa, niin enpä pääsis lähellekään Angelina Jolien kauneutta. Täytyy elämässä olla joitakin realiteetteja ja yks niistä on että Angelina on TODELLA kaunis nainen, oli hän sitten tällätty tai ei.
Ajattelen samoinAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en ymmärrä miksi ei näyttäisi? Siistit vaatteet ja panostusta pärstään /tukkaan niin kuka tahansa näyttää hyvältä!
Äläs nyt Mitä minä sinun kuviasi olen täältä joskus sattunut bongailemaan niin aikamoinen kaunotar olet. Masukin niin nätti.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No en TODELLAKAAN näytä!!! Enpä oo ikinä ollut niin ruma kuin nyt raskausaikana, ihan alusta asti ja näemmä ihan loppuun saakka sama petolinnun perse
On muuten vähän saman näköinen, en käsitä miksi nuo julkkikset tekee itselleen näin...Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:jolie näyttää tuossa vähän taylorilta. taylor(hunter tylo, kauniit ja rohkeat) oli miun mielestä vielä kauniinpi ennen kauneusleikkauksia kuin nyt. ja kauniinpi kuin jolie. siis ennen.
Oho . Siis ottaen huomioon miten mua oikeesti hävettää edes ihmisten ilmoille meneminen ja miten monet kerrat olen miehellenikin pillittänyt tätä pärstää, niin oikeesti tuntuu aika hyvältä kommenttisi, kiitos :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äläs nyt Mitä minä sinun kuviasi olen täältä joskus sattunut bongailemaan niin aikamoinen kaunotar olet. Masukin niin nätti.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No en TODELLAKAAN näytä!!! Enpä oo ikinä ollut niin ruma kuin nyt raskausaikana, ihan alusta asti ja näemmä ihan loppuun saakka sama petolinnun perse
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:On muuten vähän saman näköinen, en käsitä miksi nuo julkkikset tekee itselleen näin...Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:jolie näyttää tuossa vähän taylorilta. taylor(hunter tylo, kauniit ja rohkeat) oli miun mielestä vielä kauniinpi ennen kauneusleikkauksia kuin nyt. ja kauniinpi kuin jolie. siis ennen.
Tuokin nainen OLI todella kaunis ennen. Nyt on kyllä pärstä pahasti pilattu erinäisillä leikkauksilla...ei ymmärrä.
Miks mä en ikinä opi noita lainauksia
|O |O |O