Kuinka moni täällä polttaa tupakkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sauhuttelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viitisen vuotta. Välissä olen ollut kerran 5kk ja tänä vuonna 9,5kk polttamatta... Lokakuussa alkoi taas. Nyt loppuu tänään taas.. Voi kun saisi kokonaan lopetettua nyt eikä tarvitsisi enää ikinä! Sitä vaan tyhmänä kuvittelee että kun on "niin kauan" ollut jo polttamatta niin ei se yksi sitä ratkaise. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Mies kun ei lopeta niin kyllä niitä kiusauksia on..

t3023.gif

Sillon tällön.. aloitin vasta muutama vuosi sitten, kun oli kova paikka elämässä.

Mä aina työmatkoilla :( Muuten en juurikaan polta. Nyttenkin takana kahden viikon loma ja olen ollut polttamatta. Ei ole edes mielessä käynyt. Haluaisin lopettaa ihan kokonaan, mutta en käsitä mikä siinä on niin vaikeaa. Heti kun lähden ajamaan töihin, on pakko sytyttää tupakka. Kuljen siis työmatkat yksin, tupakoin ikkuna auki. Mua hävettää polttaa tupakkaa niin, että joku muu näkee..

Poltin 12 vuotta, josta kolme raskausaikaa kokonaan polttamatta. Oon siis lopettanut aina, kun oon tehnyt positiivisen raskaustestin ja ollut raskausajan polttamatta. Nyt 2kk sitten lopetin ekan kerran ihan "omasta tahdostani". Enkä meinaa enää koskaan sortua.

[QUOTE="Salla";29397816]Poltin 12 vuotta, josta kolme raskausaikaa kokonaan polttamatta. Oon siis lopettanut aina, kun oon tehnyt positiivisen raskaustestin ja ollut raskausajan polttamatta. Nyt 2kk sitten lopetin ekan kerran ihan "omasta tahdostani". Enkä meinaa enää koskaan sortua.[/QUOTE]

shine_smiley_round_sticker-r74790b47a6ad442c90e956e44886fc9e_v9waf_8byvr_512.jpg

Yhteistyössä