Kuinka moni täällä käy iltaisin ja viikonloppuisin töissä ja hoitaa päivisin lasta kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tein lapsen ollessa 1kk- 2v viikonloppuisin pe ja la yöt töitä,. mies oli ma-pe töissä joten ongelmia ei ollut. arkena ei oliskaan sitten onnistunut. nykyään olen kokopäivätyössä ja lapsi päiväkodissa.

Mä tein yhdessä välissä hoitovapaalla ollessani, mutta nyt mä opiskelen ja hoidan lapsia samalla, joten en sen lisäksi enää ehdi keikkailla. Mies pääsee sen verta myöhään töistä, että en iltavuoroon ehtinyt arkisin, mutta tein paljon viikonloppuja ja pyhäpäiviä. Valvoin esim. yöt perjantaista maanantaihin. Maanantai aamuna en sitten päässyt nukkumaan, kun mies lähti töihin. Välillä tekis mieli aloittaa uudelleen, kun viikonlopputöistä sai hyvin rahaa ja työkin oli ihan kivaa.

Itsekin aion aloittaa viikonlopputyöt nyt äitiyslomalla, kunhan vauva on noin 3-4kk. Oma työni on siis sellaista että töissä menee noin 3h aamuin illoin eli 6h/pvä, ja vauva on sitten isänsä kanssa ja lypsän maitoa pulloon.
Rahan takia ei olisi pakko mennä töihin, mutta kaipaan kotoa poiskin välillä ja haluan myös ylläpitää ammattitaitoa joka kyllä rapistuisi kun aion pitää täyden hoitovapaankin.

Yhteistyössä