V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:minusta on paljonkin pahempia rangaistuksia kuin kuolema. ottasin niitä käyttöön. ekana ulkoistaisin kaikki Suomen vankilat Siperiaan, eikä siellä parannettaisi yhtään olosuhteita, paitsi muurit korkeammiksi. kastraatio kaikille seksuaalirikollisille ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja km:Mun mielestä kuolemaa pahempi rangaistus olis elinkautinen, joka oikeesti olis elinkautinen eli koko loppuelämän kestävä vankeus. Kuolemassa rikollinen pääsee liian helpolla.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja km:Mun mielestä kuolemaa pahempi rangaistus olis elinkautinen, joka oikeesti olis elinkautinen eli koko loppuelämän kestävä vankeus. Kuolemassa rikollinen pääsee liian helpolla.
Mutta yhteiskunta pääsee helpommalla, kun ei tarvitse veronmaksajien elättää niitä paskoja vuosikausia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeus riistää toisen elämää. Oli se rikoksen tekijä minkälainen murhaaja tahansa. Pitkä vankeus!
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:elinkautinen elinkautiseksi!!! amerikan malliin :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:elinkautinen elinkautiseksi!!! amerikan malliin :attn:
Amen! :flower:
Ja vankilat vankiloiksi Amerikan tyyliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:elinkautinen elinkautiseksi!!! amerikan malliin :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeus riistää toisen elämää. Oli se rikoksen tekijä minkälainen murhaaja tahansa. Pitkä vankeus!
Jos toisen ihmisen murhaa tahallaan niin kyllä se narun jatkoks joutaa. Tappo ja surma sit on asia erikseen...
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:elinkautinen elinkautiseksi!!! amerikan malliin :attn:
Siperian mallikin on ihan hyväksi havaittuJa kuulemma Thaimaalaisekin vankilat ovat ihan näppäriä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeus riistää toisen elämää. Oli se rikoksen tekijä minkälainen murhaaja tahansa. Pitkä vankeus!
Jos toisen ihmisen murhaa tahallaan niin kyllä se narun jatkoks joutaa. Tappo ja surma sit on asia erikseen...
mutta silloinhan tämä murhaajan narunjatkoks laittajakin murhaa ja ihan tahallaan. Selvinpäin.