Kuinka moni palstalaisista sallisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minusta on paljonkin pahempia rangaistuksia kuin kuolema. ottasin niitä käyttöön. ekana ulkoistaisin kaikki Suomen vankilat Siperiaan, eikä siellä parannettaisi yhtään olosuhteita, paitsi muurit korkeammiksi. kastraatio kaikille seksuaalirikollisille ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
minusta on paljonkin pahempia rangaistuksia kuin kuolema. ottasin niitä käyttöön. ekana ulkoistaisin kaikki Suomen vankilat Siperiaan, eikä siellä parannettaisi yhtään olosuhteita, paitsi muurit korkeammiksi. kastraatio kaikille seksuaalirikollisille ainakin.

Tämä on hyvä.

Minä sallisin. Esim jos olisi kidutus-murha tai vastaava... monen ihmisen tappo tms.
MUTTA ennemmin parempi olisi vankilaolojen karaistaminen ja ELINKAUTINEN tuomio eikä mitään säälittävää 14vmax. Jos toiselta vienyt hengen ja muutenkin laittanut kärsimään...

Mun mielestä kuolemaa pahempi rangaistus olis elinkautinen, joka oikeesti olis elinkautinen eli koko loppuelämän kestävä vankeus. Kuolemassa rikollinen pääsee liian helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Mun mielestä kuolemaa pahempi rangaistus olis elinkautinen, joka oikeesti olis elinkautinen eli koko loppuelämän kestävä vankeus. Kuolemassa rikollinen pääsee liian helpolla.

Mutta yhteiskunta pääsee helpommalla, kun ei tarvitse veronmaksajien elättää niitä paskoja vuosikausia.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja km:

Mutta yhteiskunta pääsee helpommalla, kun ei tarvitse veronmaksajien elättää niitä paskoja vuosikausia.

Toi on kyl totta :whistle:

En, kahdesta syystä. Ensinnäkään oikeuslaitos ei ole erehtymätön ja vääriä kuolemantuomioita ei missään tapauksessa saa tulla! Toisekseen, jos se kerran sallittaisiin, niin sitten yhteiskunnan (ja vankeinhoidon) rahojen käytyä vähiin sitä voitaisiin laajentaa kattamaan koko ajan vaan mitättömämpiä rikoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeus riistää toisen elämää. Oli se rikoksen tekijä minkälainen murhaaja tahansa. Pitkä vankeus!

Jos toisen ihmisen murhaa tahallaan niin kyllä se narun jatkoks joutaa. Tappo ja surma sit on asia erikseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeus riistää toisen elämää. Oli se rikoksen tekijä minkälainen murhaaja tahansa. Pitkä vankeus!

Jos toisen ihmisen murhaa tahallaan niin kyllä se narun jatkoks joutaa. Tappo ja surma sit on asia erikseen...

mutta silloinhan tämä murhaajan narunjatkoks laittajakin murhaa ja ihan tahallaan. Selvinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
elinkautinen elinkautiseksi!!! amerikan malliin :attn:

Amen! :flower:

Ja vankilat vankiloiksi Amerikan tyyliin.

Siperian mallikin on ihan hyväksi havaittu :) Ja kuulemma Thaimaalaisekin vankilat ovat ihan näppäriä.

Varmaan juu =)
Ihan sama, mikä malli ja mistä, kunhan olis edes vankila. Nolotti katsoa sitä Late Johanssoninkin "selliä"...oli kahvinkeittimet, oma vessa ym ym. Ei se oli mikään vankila. Pönttö seinän vieressä ja sänky/patja, siinä se.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

mutta silloinhan tämä murhaajan narunjatkoks laittajakin murhaa ja ihan tahallaan. Selvinpäin.

Mut on se nyt ihan eri asia eliminoida murhaaja oikeuden yhteisellä päätöksellä.

Uusimmat

Yhteistyössä