Kuinka moni ottaa vastaan kaikki lapset mitä Luoja suo?

• Viestiketjun aloittaja Jutta
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tottakai kaikki pienet lapset pitää ottaa lahjoina vastaan. Sehän on vaan rikkautta, jos Luoja suo lapsia kasvatettavaksi ja huollettavaksi. Lapsissa se on elämän ilo ja jatkuvuus. Kyllä taivaan Isä antaa voimia niiden lasten kasvatukseenkin, jos se kerran lapsiakin antaa.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tottakai kaikki pienet lapset pitää ottaa lahjoina vastaan. Sehän on vaan rikkautta, jos Luoja suo lapsia kasvatettavaksi ja huollettavaksi. Lapsissa se on elämän ilo ja jatkuvuus. Kyllä taivaan Isä antaa voimia niiden lasten kasvatukseenkin, jos se kerran lapsiakin antaa.
Ja lehmätki lentää.

Anteeks, näin ei sais ajatella, mut... ei voi mitään.

vieras
Mun kanta on, että luoja saattas suoda meille yli sietokyvyn. Eli että ois sillon tällön "lahja" talossa. Ei oikein kapasiteetti piisaa ja itse ison perheen lapsena tiedän tasan just tarkalleen, mitä se arki on. Ja mitä se on, kun on asiaa, eikä kellään oo aikaa. Siinä sitten asia loppuu pikkuhiljaa.

vieras
Mun äitille ei taivaan isä antanu voimia kasvattaa meitä. Me kasvettiin ite ja kasvatettiin nuoremmatkin ite. Kulissit on kyllä edelleen komeasti pystyssä. Traumat on lapsuudesta.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun äitille ei taivaan isä antanu voimia kasvattaa meitä. Me kasvettiin ite ja kasvatettiin nuoremmatkin ite. Kulissit on kyllä edelleen komeasti pystyssä. Traumat on lapsuudesta.
Tota en kelleen toivois, vaan monilla se on takana ja monilla edessä :(

vieras
Sen verran, mitä näitä vl-mammoja tunnen, niin tiukilla ovat lahjojensa kanssa. Monella käy perhetyöntekijä säännöllisesti, että äiti pääsee huokaseen välillä. Ovat siis ihan puhki sakkinsa kanssa. Tätä ei vaan myönnetä, mutta eipä ole minun ongelma.

Jos olisin kaikki ne mahdolliset lahjat huolinut, niin meillä ois kohtapuoliin varmaan jo yksi tyttöjen jääkiekkojoukkue kasassa.

Ja tiedän ihan varmasti, että muhun ei mikään luoja ole tumpannut niin paljon kärsivällisyyttä, että se touhu olisi pysynyt kasassa.

Kolmatta odotellaan. Ei ole poissuljettua iltatähti tai kaksikin, mutta kyllä tämän jälkeen täytyy taas vähän ehkäistäkin. Ei ole aikomustakaan kokeilla elämää tyylillä: 5 alle kouluikäistä lahkeessa roikkumassa :eek:

Yhteistyössä