Mikä teidän mielestänne nielemisessä on niin kamalaa tai oksettavaa? Siis ymmärrän täysin, että se on monista vastenmielistä, mutta haluaisin kuulla vain syitä siihen. =)
Niin ja nielen myös. Ei se kirpase kun hetken ja lisää miehen nautintoa kun en syle pois. En kyllä muiden mällejä nielis, mutta tuota armastan niin paljon että ei tee pahaa niellä =)
Otan suihin kyllä ja ihan loppuun saakka, mut en niele. Kerran nielin ja mies oli syöny valkosipulia :x :x Voitte varmaan kuvitella mitkä oli aromit.....
Joten nykyään on mällit vähän siellä ja täällä, mut ei mun suussani. Tai suussa saattaa olla juu mut en niele B)
mun salainen kultani herättää mun g.igulin ja imee kovaksi. lopuksi nielee nesteet. Kumpainenkaan ei tee/saa samanlaista palvelua kotonaan. Muutenkin suuseksi on isossa roolissa tässä salasuhteessa, annan monasti hänelle kokonaisvaltaisen ja pitkän kielikylvyn ristiselästä napaluuhun
tykkään kovasti ottaa suihin mieheltäni,nautin kun saa nähdä kuinka kovasti mieskin tykkää.se on ihanaa.ja otan kyllä ihan loppuun asti.viimeksi tänään tein mieheni hulluksi imemällä.....mukava kuulla kun mies sanoo kuinka hyvälle se tuntuu.monesti suihinotto kuuluu esileikkiin ja sen jälkeen nussitaan.