Olen paras ottamaan suihin

• Viestiketjun aloittaja Neiti
  • Ensimmäinen viesti
bebbiiini
No ei minulle kukaan mies ole ikinä sanonut että olet superhyvä sängyssä, erityisen hyvä ottamaan suihin tms. Olen kuitenkin kuullut, että olet tiukka, ihana, ja ylimalkaisesti kehuja, esim että olen "taitava". nykyinen ei ole juurikaan kehunut, mut näyttäis kovasti vällyjen välissä mun kanssa viihtyvän.

Mutta olen aika rento sängyssä, enkä mikään suorittaja. Saa mies olla onnellinen että saa mut sänkyyn, ja olen "elossa" siellä, se riittäköön ;)

IsoTerska
Minulta harvat tytöt mielellään suihin ottaa koska terska on aika julmetun iso, muutenkin paksussa kullissani. Kyllä he sitä nuolevat mutta haluavat jo melko pikaseen sitä sisäänsä. Moni on sanonut kun saan mulkun kahvaa myöten tavaraan että ovat "aivan täynnä" ja huokailevat työntöjen tahdissa.

Fransasser von pili
Onpa hienoa kuulla miestenkin juttuja. Minulle on kerran annettu suuseksiä. Mahtavaa. Stouvvi stondas ja kerta ei edes riittänyt: Aivan ihana kokemus. Nyt jo vanha puu, mutta oksa on kova. Nais ystävää, hän ei ahdasmielisyyttään vain enää siedä vanhaa juoppoa, puhtaalla tikulla--- Wituttaa

hanski
Näin ne miehet vaan väittävät. Yksi toisensa jälkeen sanoo samaa. Ovat positiivisesti järkyttyneitä, kuinka he saivat elämänsä suihinoton. Ja sitten kysyvät minulta, onko kukaan ikinä sanonut niin. Hymyilen vain ja mietin mielessä, voi kun tietäisitkin, melkein jokainen.

Kerran exän kanssa oli todella raju tappelu, hän haukkui minut ja tekemiseni, sitten sanoi että yhden asian minä osaan tehdä oikein, suihinoton. Jopa tuossa yhteydessä tuli äijältä suihinotosta kehut.

Tiedän, että olen hyvä siinä ja seksissä muutenkin olen kovin kokeilunhaluinen ja innokas, mutta tuota kuulee aina vaan ja uudestaan. Kivahan se on kuulla, mutta ei yllätä kyllä enää yhtään. Harvinaista ja hämmentävämpää on olla kuulematta. Nautin siitä, että toinen nauttii. Ja kyllä, todellakin tykkään ottaa suihin.

Sanotaanko muillekin usein tuollaista?

Viimeksi muokattu:
hanski
No ei minulle kukaan mies ole ikinä sanonut että olet superhyvä sängyssä, erityisen hyvä ottamaan suihin tms. Olen kuitenkin kuullut, että olet tiukka, ihana, ja ylimalkaisesti kehuja, esim että olen "taitava". nykyinen ei ole juurikaan kehunut, mut näyttäis kovasti vällyjen välissä mun kanssa viihtyvän.

Mutta olen aika rento sängyssä, enkä mikään suorittaja. Saa mies olla onnellinen että saa mut sänkyyn, ja olen "elossa" siellä, se riittäköön ;)
olis ihanaa jos saisin naisen sänkyyn olen yksinäinen hyvän näköinen mutta ujo itse jodun itseni omin käsin tyydyttämään vaikka kalulla on kokoo ja näköö en ole ollut 2 vuoteen naisen kanssa suihin ei ole koskaan otettu tuntuis varmaan taivaalliselta tv hanski

Viimeksi muokattu:
vierailija
Näin ne miehet vaan väittävät. Yksi toisensa jälkeen sanoo samaa. Ovat positiivisesti järkyttyneitä, kuinka he saivat elämänsä suihinoton. Ja sitten kysyvät minulta, onko kukaan ikinä sanonut niin. Hymyilen vain ja mietin mielessä, voi kun tietäisitkin, melkein jokainen.

Kerran exän kanssa oli todella raju tappelu, hän haukkui minut ja tekemiseni, sitten sanoi että yhden asian minä osaan tehdä oikein, suihinoton. Jopa tuossa yhteydessä tuli äijältä suihinotosta kehut.

Tiedän, että olen hyvä siinä ja seksissä muutenkin olen kovin kokeilunhaluinen ja innokas, mutta tuota kuulee aina vaan ja uudestaan. Kivahan se on kuulla, mutta ei yllätä kyllä enää yhtään. Harvinaista ja hämmentävämpää on olla kuulematta. Nautin siitä, että toinen nauttii. Ja kyllä, todellakin tykkään ottaa suihin.

Viimeksi muokattu:
vierailija

Viimeksi muokattu:
vierailija
eräs tuttavan tuttava kertoi samaa ” minä olen syväkurkku ja samalla nuolen pallejasi sekä otan satsin samalla kurkkuun” tiedustelin voidaanko kokeilla. ” mielellään ” ja sovimme tapaamisen jo seuraavalle aamulle. olihan hän ihan ok mutta kulli ei mahtunut kunnolla suuhun eli kurkkuu. ja sitten kun pillupanon yhteydessä laukesin hän päällensä oli hän kummissaan ” mistä tuota spermaa riittää, en ole koskaan. nähnyt vastaavaa” sen jälkeen ei puhuttu syväkurkusta. oli upea hetki.

Yhteistyössä