Kuinka moni on tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta?

vvsd
Mulla on yksi kondomilapsi - käytettiin kyllä ohjeen mukaan, ja yksi pillerilapsi, söin pillereitä, mutta niistä tuli paljon välivuotoa ja piti vaihtaa merkkiä.. ei tarvinnut vaihtaa kun olinkin raskaana.
 
"äiti"
"joo"lle tiedoksi että nyt puhuttiin ehkäisyn käytöstä,ei imetyksestä..

Ite en oo tullu ehkäisyn "läpi" raskaaks mutta - heh,shoot me - toivoisin tulevani. Cerazettet on käytössä,mies ei halua (vielä) toista lasta mutta minä haluaisin.. Otan pillerit huolellisesti samaan aikaan joka päivä,en aio lopettaa niitä salaa mieheltä tai edes alkaa salaa huolimattomaksi. Olemme jo ennen ensimmäistä raskautta puhuneet tästä,että mielestämme toista ei saa painostaa tavalla eikä toisella,ja ehkäisyn lopettaminen salaa on valehtelemista eli ehdoton ei sillekin. Itse odotin vuosia että mieheni "olisi valmis" haluamaan lapsen,ja kiltisti söin pillereitä sen aikaa. Jo raskauden aikana ja varsinkin nyt lapsen kanssa olen tullut siihen tulokseen että saimme lapsen juuri oikeaan aikaan,on ns kaikki palaset loksahtaneet paikoilleen. Moni asia olisi ollut vaikeampaa (ihan jo käytännön asiat siis) jos olisimme saaneet lapsen silloin kun sitä aloin haluamaan. Nyt luotan siis edelleen mieheeni ja odotan että hän sanoo olevansa valmis toiseen lapseen. Sitten vaan toivotaan että se onni meille suodaan..
 
"joo"
[QUOTE="äiti";23130700]"joo"lle tiedoksi että nyt puhuttiin ehkäisyn käytöstä,ei imetyksestä..
[/QUOTE]
Ei puhuttu ehkäisyn käytöstä, kysyttiin, onko "tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta". Ja imetys on yksi ehkäisykeino, ei toki kovin tehokas sellainen.
 

Yhteistyössä