Kuinka moni on parisuhteessa olleessan ihastunut vakavasti vieraaseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sonja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sonja

Vieras
Meillä on ollut miehen kanssa pitkään ja usein vaikeaa. Mies on jollain asteella pettänyt minua ja nykyisin tuntuu, että ollaan enemmän kämppiksiä kuin aviopari. Monesti olen miehelle asiasta puhunut, mutta mies ei ota tosissaan. Nyt olen vakavasti ihastunut toiseen ja tämä toinen antaa vastakaikua. Minä en tiedä mitä tehdä. Tekisi mieli sanoa omalle miehelle, että älä rakasta minua enää.

Minä!!! Rakastuin ainoan kerran eläessäni naimisissa ollessani, mutta aviomieheni "pakotti" luopumaan suhteestani ja samalla kuolin henkisesti. Nyt ollaan jo oltu erossa pitkään tuon silloisen aviomiehen kanssa, mutta elämä on jo vienyt ainoan rakkauteni ja minut eroon :/

Kadun, etten pitänyt tiukemmin kiinni siitä mitä tunsin - yksi ainoa elämä kuitenkin vaan.

Kyseessä oli hyvin tuntemani mies, tämä suuri rakkauteni ja pikkuhiljaa kaikki tapahtui vuosien saatossa.

:wave:
Minä, juuri parhaillaankin... Mies on reilusti vanhempi, enkä oikein tiedä katseleeko hänkin sillä silmällä. Toisinaan tuntuu, että kyllä ja toisinaan ei ole huomaavinaankaan.
Aviossa olen ollut kohta 10v.

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Anna mennä vaan!!! :D

Minusta tuntuu, että annankin. Ollaan viikonloppuna menossa samaan tapahtumaan tämän ihastukseni kanssa ja TIEDÄN että meidän välillä tapahtuu siellä jotain. Väärinhän se on, mutta mutta..

Tuttu juttu. Omassa miehessä ei ole mitään vikaa! Vuoden olen mielessäni toista miestä mielessäni pyöritellyt, ja jollain tasolla tämä on molemminpuolista. Meillä kaks lasta ja pelkään että pilaan kaiken jos lähden. Sit taas jos tukahdutan tunteeni en ole onnellinen, enkä oma itseni. Sit jos mies löytää jonain päivänä nuoremman, olenko loppuikäni katkera? Sen haluaisin tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Anna mennä vaan!!! :D

Minusta tuntuu, että annankin. Ollaan viikonloppuna menossa samaan tapahtumaan tämän ihastukseni kanssa ja TIEDÄN että meidän välillä tapahtuu siellä jotain. Väärinhän se on, mutta mutta..

Miksi et voi tänä viikonloppuna erota entisestä, jos kerran ensi viikonloppuna aiot mennä toisen kanssa?

Jos sulla on selkäranka, jätät miehes ennen kun lähet uuden mukaan.

Jätä se miehesi nyt.. Sulla itelläkin on parempi olo, kun olet ensin päättänyt nykyisen suhteen ja voit hyvällä omalla tunnolla sanoa, että erositte muista syistä kuin pettäminen.

Just edellispäivänä lynkattiin se joka oli suhteessa varattuun mieheen. Hirveet saarnatmiten on kamalaa pettää omaa miestä (sillä taisi olla vielä lupakin) ja nyt kehotetaan vastaavassa tilanteessa että anna palaa, onnea! :o Koittakaa sitten jo päättää...

Yhteistyössä