Kuinka moni on joutunut kiusatuksi palstalla ja joutunut tämän vuoksi vaihtaa nikkiä tai lopettaa kokonaan palstailun?

• Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti
Kiusankohteeksi olen joutunut mutta en ole joutunut vaihtamaan nikkiä kyllä. Tosin aika rauhassa kuitenkin saan olla. On kurjaa jos olet joutunut tuon vuoksi vaihtamaan nikkiä :hug:

Ei tarvitse tosiaan kaukaa etsiä syitä koulukiusaamiselle, useasti riittää kun katsoo peiliin.

Tönt
poistin aikoinaan mun nimimerkkiä sen takia ku rupes ärsyttää kun jatkuvasti joku mussutti jotain. sen jälkeen olin harmaana ja luulen että on porukkakin vaihtunut eikä kukaan enää mussuta mitään. :D olen muutenkin vahvempi nykyään että osaan olla ottamatta tätä palstaa niin henk.koht. :)

Tiqustiina
En itse yleensä ota nokkiini herkästi ,mutta täällä oli vuosia takaperin meno sellaista että puolitutut ottivat toisten henkilökohtaisia asioita tänne ruodittaviksi. Eli suoraan sanottuna ihmiset levitteli toisten asioita täällä oikeasta elämästä ja sekös se kurjaa on :ashamed:Ja nytkin huomaa ,että täällä taas haukutaan tiettyjä nimimerkkejä :|

Tönt
niin ja silloin aikoinaan niin elämä pyöri enemmän palstan ympärillä joten näki ja koki vainoa vaikkei välttämättä niin ollutkaan. nyt kun kukaan ei muista eikä tunnista niin vinkuu vitsimielessä että voi voi kun on niin näkymätön mutta kai se niin on aina ollut. sitä vaan joskus on luulut itestään liikaa. :LOL:

lucifer
varsinkaan tuon erään ihmisen jatkuvaa mollaamista en ymmärrä... tosin osaksi hän on syyllinen mainostamalla itseään ja tekemällä tyhmiä aloituksia, mutta jos kerran ärsyttää niin ei lue kyseisin ihmisen juttuja ja varsinkaan tee sitten itse aloituksia hänestä ja häneen liittyvistä asioista....

säpäle harmaana
En ole joutunut kiusatuksi, olen kai jotenkin huomaamaton persoona. Olen myös monta kertaa miettinyt sitä, miten aikuiset ihmiset voivat olla näin julmia toisilleen, vaikka periaatteessa pitäisi tietää nämä asiat. Toisaalta joskus huvittaa tietynlaiset ajatuskulut.

lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26655066:
no niinpä. miksi lukea jos ei kiinnosta? :confused:
itse en edes aikaisemmin kiinittänyt huomiota muutamaan mustaan nikkiin, mutta sitten kun heitä alettiin mollata oikein urakalla alkoi kiinostaa ja tunnustan että nykyään saatan jopa avata heidän viestiketjujaan uteliaisuudesta...

Tönt
itse en edes aikaisemmin kiinittänyt huomiota muutamaan mustaan nikkiin, mutta sitten kun heitä alettiin mollata oikein urakalla alkoi kiinostaa ja tunnustan että nykyään saatan jopa avata heidän viestiketjujaan uteliaisuudesta...
nii..ja sitten kun yleensä poistetaankin niin pakkohan se on lukea ettei missaa mitään. :D
kätevä se kurkistusikkuna niin tietää heti mistä on kyse ja voi arvata mihin suuntaan se menee. :D

Hiljainen palstalainen
Siinä juuri on yksi syy miksi kirjoitan harmaalla: voin kirjoittaa pelkäämättä, että kukaan alkaa mollaamaan tunnistaessaan nimimerkin. Jos kirjottaisin rekatulla nikilläni (jollainen mulla on olemassa) niin nokkimista tulisi helposti esim jostain vanhoista jutuista. Ne on niin helppo etsiä käsiin jos on aina samana persoonana.

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
täällä on ainakin yksi. palstalla ollaan sitä mieltä, että miula ei ole mikään hyvin koska jostain syystä
vain negatiiviset alotukseni jäävät ihmisten päähän. ja muutenkin tuntuu, ettiä porukasta on kivaa kiusata
ylipainoista, köyhää ihmistä jonka vauva ei nuku ja jolla itselläänkin reistailee terveys.
noh, pitäisi muistaa että
"älä kerro huoliasi ja murheitasi muille, ellet ole varma että he tahtovat kuunella"

Viimeksi muokattu:
Siinä juuri on yksi syy miksi kirjoitan harmaalla: voin kirjoittaa pelkäämättä, että kukaan alkaa mollaamaan tunnistaessaan nimimerkin. Jos kirjottaisin rekatulla nikilläni (jollainen mulla on olemassa) niin nokkimista tulisi helposti esim jostain vanhoista jutuista. Ne on niin helppo etsiä käsiin jos on aina samana persoonana.
Kyllähän nuo keksivät välillä päästäänkin asioita, joten en mie niitä ota tosissani.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
taustamörkö
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655127:
täällä on ainakin yksi. palstalla ollaan sitä mieltä, että miula ei ole mikään hyvin koska jostain syystä
vain negatiiviset alotukseni jäävät ihmisten päähän. ja muutenkin tuntuu, ettiä porukasta on kivaa kiusata
ylipainoista, köyhää ihmistä jonka vauva ei nuku ja jolla itselläänkin reistailee terveys.
noh, pitäisi muistaa että
"älä kerro huoliasi ja murheitasi muille, ellet ole varma että he tahtovat kuunella"
minä muistan ne suklaakeksit & oven avaamisen jehoville alasti! :D

"vieras"
Minä.
Olin pitkään musta ja kerroin tosi avoimesti elämästäni. Harmittaa ihan pirusti jälkeenpäin. :(
Muutama samasta kaupungista oleva ihminen tunnisti minut ja syöksyi jokaiseen ketjuuni naljailemaan ja irvimään ja haukkumaan.
Lopulta poistin nikkini kokonaan.

Nykyään olen aina vain "vieras". Yksi tuhansista.

Mulla ei vielä ainakaan mitään ongelmia ole ollut kun sen verta uusi ja huomaamaton taidan olla. Mutta sen mä sanoisin ihan tuohon ap:n aloitukseen vastaten, että mä näen asian niin, että täällä nimenomaan ihmiset ei ole niitä äitejä ja isejä jakamassa moraaliopetuksiaan yms vaan ihan päinvastoin. Päästävät sen sisäisen idioottinsa valloilleen kun on tilanne ettei tavallaan tarvitse vastata seurauksista. En mä sano että se oikein on tai edes ok, mutta nettimaailma mahdollistaa ääliömäisyyden kun irl pitää aina muistaa olla niin korrekti ja älykäs yms siinä lasten edessä ja muuten.

Yhteistyössä