H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Hei, kertokaa mullekin!!! Miten niin jätti palstan rytinällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mulle uusi tieto mutta mitäpäs väliä tuolla nyt on ?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös se itse sanota, jos halutaan sanoa, että vaihto nikkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös se itse sanota, jos halutaan sanoa, että vaihto nikkiä?
Excuseme?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös se itse sanota, jos halutaan sanoa, että vaihto nikkiä?
Excuseme?
Nii että jos mä vaihtasin nikkiä vaikka siksi, että en halua, että kukaan tietää mikä mun entinen nikki on, niin en haluu, et joku sen tulee kertomaan, ellen itse kerro sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös se itse sanota, jos halutaan sanoa, että vaihto nikkiä?
Excuseme?
Nii että jos mä vaihtasin nikkiä vaikka siksi, että en halua, että kukaan tietää mikä mun entinen nikki on, niin en haluu, et joku sen tulee kertomaan, ellen itse kerro sitä.
Voihan olla ettet halua ja ettei ko. nikkikään halua, mutta vapaa maa vapaa palsta joten voi voieikä kannata kirjotella hirveen saman tyylisesti (haukkua muita tosi alatyylisesti) ja kritsoida rumasti samalla tavalla kuin edellinen nikki jos haluaa siitä eroon, vai mitä??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mulle uusi tieto mutta mitäpäs väliä tuolla nyt on ?
Jos sillä ei väliä niin kiinnostipa sinuakin niin että avasti tämän ja vastasit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:On seLunacy "jätti" palstan rytnällä ja haistatti kaikille. Mutta ei pystynyt pysymään pois täältä meidän seurasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:On seLunacy "jätti" palstan rytnällä ja haistatti kaikille. Mutta ei pystynyt pysymään pois täältä meidän seurasta.
Onko se jättäny palstan rytinällä?
Oonkin ihmetelly missä on kun ei oo näkyny. :/
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Jos aloittaa puhtaalta pöydältä niin kannattaa olla provoamatta ja haukkumatta samalla tyylillä kuin edellisellä nikillä on tehnyt. Jos ette ole huomanneet niin aika tavalla ala-arvoista tekstiä ladellut monessakin ketjussa ja rumasti haukkuu jos joku sattuu olemaan erimieltä mm. eilen kerrotko lapselle mistä liha tulee pöytään... ja tänään samalla linjalla.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jäkä jäkä.
Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jäkä jäkä.
JOku (ap) nyt vissiin kokee et hänen muroihinsa on pissitty
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Enpään ou sillä silimällä sihanna jotta oisin älynnä moista.