Kuinka moni omistaa selkämakkarat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylpeä omistaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylpeä omistaja

Vieras
Ja pituuden ja painonkin voi halutessaan kertoa. Itselleni on nyt lihomisen myötä tullut komeat selkämakkarat. Ne on sellaiset, että kun on rintsikat päällä, niin ne painautuvat sen ihran sisään ja istuvan paidan kanssa efekti on muhkurainen. Mieheni usein ottaa mua kiinni selkämakkaroista, jos vaikka haluaa kellistää mut sänkyyn. Niistä saakin tosi hyvin kiinni ja se tuntuu hauskalta:)

Niin ja mun mitat on 169/72.

Uhkaavasti meinaa taitoskohta tulla vyötärön kohdalle selkään. Rintsikoiden kohdalla ei ole mitään, mutta tuo vyötärön "makkara" on jo tarpeeksi ärsyttävä. Nyt ei saa lihoa enää yhtään.

167/61

Mä olen ollut lihavimmillani hetken aikaa (ei-raskaana) 62kg ja silloin tuli pieni vekki tonne selkään. Pituus 165cm. Siitä sitten hätkähdinkin, että stoppi tälle mässäämiselle :).
Nyt raskaana rv34 painan vähän vielä enempi kuin tuon, mutta maha niin kireä, että selkäpuoli varsin sorja.

[QUOTE="vieras";26079784]Olen omistanut sellaiset. Nyt niitä ei enää ole 158.5cm ja 60kg. Selkäläskit muistaakseni lähti ekana kun paino rupes tippumaan.[/QUOTE]

Minä 158 cm pitkä ja olen omistanut sellaiset... Nyt ei oo, kun painoa 54 kg. Olin just tuon 60 kg ja ylimääräinen oli kaikki kainaloiden ja lantion välissä. Selkäläskit lähti ennen kun etupuolen "reppu".

Yhteistyössä