Kuinka moni omistaa crocsit?

  • Viestiketjun aloittaja Ongelmakoipinen
  • Ensimmäinen viesti
On moniakin, eniten sellaisia flip flop crocseja. Aivan ihanissa vareissa. Ja ihanat kengat taalla jatkuvan sadekuurojen maassa. Taalla muuten maksaa 25 e crocsit kuin crocsit. Taidan ostaa Suomeen mukaan niita ja myyda :whistle:
 
Minunki piti ostaa esikolle eskariin feikki-crocsit, kun huomasin, että likalla oli tossut ihan räjähtäneen näköiset ja kaikilla muilla oli crocsit tai kopiot. Nykysin ovat aikaisin muotitietoisia nämä mukulat, kun oli ihan pakko saada ne samanlaiset. Apua, mitähän tässä on eessä päin... :whistle: Ja likka vielä tunnisti, että kellä oli oikeat crocsit ja kellä feikit. :eek:
 
Ongelmakoipinen
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Minunki piti ostaa esikolle eskariin feikki-crocsit, kun huomasin, että likalla oli tossut ihan räjähtäneen näköiset ja kaikilla muilla oli crocsit tai kopiot. Nykysin ovat aikaisin muotitietoisia nämä mukulat, kun oli ihan pakko saada ne samanlaiset. Apua, mitähän tässä on eessä päin... :whistle: Ja likka vielä tunnisti, että kellä oli oikeat crocsit ja kellä feikit. :eek:

Joo,sama meillä 4 vuotias tuli tom,erasti sunnuntaina kotiin ja sanoi että semmoset on saatava kun naapurin tytöilläkin on. No hälle löytyi alehallista viidellä eurolla feikit:D
 
Mulla on ollu alligatorit töissä.Nyt oli pakko vaihtaa oikeet työkengät,kun mulle on tullu kauheita kovettumia jalkapohjaan... :x Ja mie en oikein tajua mistä muusta ne ois tullu kun huonoista kengistä!! |O Hyvät kengät,mutta mulle ei sovi joka päiväseen käyttöön...
 
Turkilmas
Mä ostin Honkkarista kympillä feikit joissa on irrotettava vuori. Ne on NIIN hyvät jalassa ja helppo laittaa kun vaikka koiraa vie kuselle. Ja ihan pikkuisen aavistelen että saatan olla kesällä sen verran turvoksissa ettei muita ku crokseja ja varvassandaaleita voi ees harkita...
 

Yhteistyössä