Kuinka moni omistaa crocsit?

  • Viestiketjun aloittaja Ongelmakoipinen
  • Ensimmäinen viesti
onhan ne hyvät jalassa, mut ei mitkään kauneudella pilatut. Sain joululahjaks ja harmittelin, että en saanu niitä sillon ku odotin vauvaa, olis tehny ihan hyvää niillä lontostella. Aion käyttää jatkossa työkenkinä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
OON MIETTINY JA MIETTINY, ETTÄ KUMMAT OSTAISIN, JALAT ON IHAN JÄÄSSÄ KOTONA, MUTTA MENEEKÖ NIISTÄ LUMI KUINKA JOS VAIKKA POSTILAATIKOLLA KÄY?
Hyvät ovat, eikä yhtään liukkaat. Jos umpihangessa rämpii, niin toki lunta menee sisälle, mutta 5cm:n "hangessa" pysyy vielä sukat ihan kuivina. Suosittelen!!

Minulla kolmet erimalliset crocsit ja tyytyväinen olen niihin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Alkuperäinen kirjoittaja Aiduli:
Saatan olla poikkeus, mutta mä en voi sietää noita kumitossuja. Mun mielestä ne on vaan ihan järkyttävät. Mutta kaikki tavallaan ja makuasia...
musta ne on kans :x pihatöihin sopisivat mut en muuten jalkaani laittais.
joillain on ne baarissakin :LOL:
Mä liityn tähän! Musta ne on kaameet :eek: .

Taas yks esimerkki kun ihmiset menee hulluna vaan jonkun hetken trendin perässä...
 
Meillä on kaikille crocsit. Tytsyille kahdet ja äitille yhdet odottamassa kesää ja vene- mökkikausia.
Oon kyllä kans sitä mieltä, ettei niillä kaupungille lähdetä shoppailemaan, mutta ihan ehdottomat täällä maalla kotipihassa ja mökkirantaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
En omista vielä, mutta olen ruennut miettimään mikä niistä tekee niin hyvät? :attn:
on hyvät jalassa, ei taatusti purista eikä hierrä! myös kevyet..
mulla ollu joulusta asti työkenkinä, seisoskelua/kävelyä/kyykkimistä koko päivä ja hyvät on!
 
Mulla on feikit. Hyvät on jalassa, ja nyt kun loppumetreillä raskaana olen, niin mitkään muut ei kyllä sopisi jalkaan. Monta viikkoa olen jo noilla pelkästään kulkenut... Eihän ne hirmu kauniit ole, mutta eipä ole mun turvonneet nilkatkaan. Että sitten kun jalka on normaalin kokoinen, laitan jotkut kauniit kesäsandaalit. Sitä odotellessa.... =)
 
vieras
En todellakaan omista, niitä ei meidän taloon tule. Just eilen näin kivasti pukeutuneen naisen jolla oli jalassa neonvihreät crocsit. Ne kyllä pilasi sen kokonaisuuden täydellisesti. Mikä saa ihmisen laittamaan sellaiset siistien vaatteiden kanssa?! Omalla pihalla ymmärrän kyllä mutta kaupungilla....voi luoja.
 

Yhteistyössä