Kuinka moni nyt painii sikainfluenssan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan tiedustelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä tuosta vauhkotaa liikaa.joka vuosi ihan tavallinen influenssa tappaa 1000-1500 ihmistä suomessa eikä siitä vauhkoa kukaa.sikanuhaan kuollu vissii joku vajaa 1000 koko MAAILMASSA.suhteellisuudentajua hei.mä en jaksa uskoa et se olis tavallista influessaa kummempi tauti.

No mulla puhelinkeskustelun perusteella diagnosoitiin possulenssu ja annettiin Tamiflu-resepti. En kyllä jaksanut edes hakea niitä apteekista. Jos tämä oikeasti on toi tauti, nii olipa kesy. Yksi vuorokausi meni sängyssä.

Muoks: Niin ja en ole missään päin Suomea.

Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:
Alkuperäinen kirjoittaja sika:
Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:
LOPETTAKAA TOI SAA***AN VOUHKAAMINEN SIKAFLUNSSASTA.

Ei ole pakko avata näitä ketjuja, idiootti!!

ETKÖ ÄÄLIÖ OSAA KAIVAA VANHOJA KETJUJA AIHEESTA? VITUTTAA NÄÄ SADAT PÄIVITTÄISET ALOITUKSET SIASTA .

Kannattaa varmaan vaihtaa palstaa jos noin kauheesti ottaa päähän..

Alkuperäinen kirjoittaja sika:
Tässä ketjussa on kyse TÄSTÄ HETKESTÄ. Vitut siinä mitkään vanhat ketjut auttaa!!

Heh, no näitä aloituksia on muutama kymmenen päivässä eli eiköhän eiliset parikymmentä aloitusta ole ihan ajankohtaisia.

Yleensä otsikosta jo näkee että on kyse tästä possujutusta,silloin ei ole PAKKO avata niitä keskusteluja. Ja nyt asiaan,joo kyllä huolestuttaa tuo possulenssu,kuulun vielä riskiryhmään! Pojalla nyt kova yskä ja nuha kuumetta ei ainakaan vielä,toivon vaan että olis tavalllinen flunssa vaikka tuo tavallinenkin olisi nyt huono juttu mun kohdalla.

musta tuntuu että edelleenkään sitä tietoa ei ole tarpeeksi! Miten on levinnyt ja missäpäin Suomea on epidemioina? Yhtä sillisalaattia koko homma ja siksi haluankin tietää KAIKEN sikainfluenssasta, että osaan varautua!

Yhteistyössä