Kuinka moni mies

mie
On valmis yllättämään naisensa hänen tultua töistä kotiin jollain muulla kuin perinteisellä "hei rakas" kommentilla? Minä itse tänään annoin emännälle sellaisen vartin p.imppi-imun kun tähän koneen eteen istui. Minä ainakin nautin siitä kun nainen nauttii, en tiedä muista mutta ei kai minussa mitään outoa ole. :kieh:
:p :p :p
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 23:55 Vieras kirjoitti:
Minä olisin valmis, mutta eipä tuota vaimoa kiinnosta.

No voi pahus... :/ Oletkos miettiny miten voisit innostaa vaimoasi siihen? Tiedän kyllä että se on hankalaa jos eukkoa ei yhtään kiinnosta se touhu, mutta samalla hiukan ihmettelen. Omani kun ei ole koskaan siitä kieltäytynyt, vaan päinvastoin! Noh, onnea teille =)
 
Jorma
Hieno ajatus...

Käytännössä ei toimi ainakaan meillä.
Pitäisi olla ensin sanallinen hellittely,
sitten silittely,
sitten vartin sanallinen ja fyysinen vonkaus
ja sen jälkeen perinteinen lähetyssaarnaaja
kun muut ei tunnu hyvältä.


Kateellinen
 
kaus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 09:31 Jorma kirjoitti:
Hieno ajatus...

Käytännössä ei toimi ainakaan meillä.
Pitäisi olla ensin sanallinen hellittely,
sitten silittely,
sitten vartin sanallinen ja fyysinen vonkaus
ja sen jälkeen perinteinen lähetyssaarnaaja
kun muut ei tunnu hyvältä.


Kateellinen
niinpä.
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 00:07 Mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 23:55 Vieras kirjoitti:
Minä olisin valmis, mutta eipä tuota vaimoa kiinnosta.

No voi pahus... :/ Oletkos miettiny miten voisit innostaa vaimoasi siihen? Tiedän kyllä että se on hankalaa jos eukkoa ei yhtään kiinnosta se touhu, mutta samalla hiukan ihmettelen. Omani kun ei ole koskaan siitä kieltäytynyt, vaan päinvastoin! Noh, onnea teille =)
On sitä tullut mietittyä. Hän ei voi sietää, että kun tulee kotia, joku "häiritsee" häntä. Ehkä kuukautiskierron parhaassa vaiheessa voisi olla 5%:n mahdollisuus tähän. Kuitenkin ensin 2 h unta, 0,5 h rauhallista heräämistä ja 0,5 h kahvihetki ja sitten tämä 5%:n pieni mahdollisuus.

Muussa tapauksessa ei mitään mahdollisuuksia.
 
Ohhoh
Tuo kuullostaa jo melkein sellaselta, ettei tuollasta voi tapahtua kuin elokuvissa.

No Mie kuuluu varmaan niiden 1% joukkoon jolla on tuollainen vaimo.

Meillä tulee nyrkistä jos tuollaista yrittää, ja jo tuollaisen haaveilusta (vaikkei kukaan ajatuksia pysty lukemaankaan) mökötetään muutama päivä... :/
 
Näin meilläkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 23:52 Mie kirjoitti:
On valmis yllättämään naisensa hänen tultua töistä kotiin jollain muulla kuin perinteisellä "hei rakas" kommentilla? Minä itse tänään annoin emännälle sellaisen vartin p.imppi-imun kun tähän koneen eteen istui. Minä ainakin nautin siitä kun nainen nauttii, en tiedä muista mutta ei kai minussa mitään outoa ole. :kieh:
:p :p :p
Kyllä mä nautin kun mun p.imppiä nuollaan..aaah. Milloin vaan ! Koskaan en tuollaisesta ole kieltäytynyt, kyllä mä sitä ainakin kaksi kertaa viikossa saankin ! Siis se on namia ! Kyllä vastaavasti annan samalla mitalla miehellenikin, nautimme siitä täysillä molemmat !
toivon todella, että pääsisitte yhteisymmärrykseen muutkin seksin saralla, on se vaan niin ihana asia !
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 18:01 naana kirjoitti:
Joo toki, noin meilläkin tehdään samalla kun lapset odottaa murkinaa jalkojen juuressa. Minä levitän reiteni ja mukulat norkoaa sen aikaa, kun mies lipoo orkun valmiiksi!
No joo. Eukko tuli kotiin töistä siinä 22.30, niin meillä ei lapset siihen aikaa enää murkinaa pyydä, ovat silloin jo nukkumassa. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 18:05 Mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 18:01 naana kirjoitti:
Joo toki, noin meilläkin tehdään samalla kun lapset odottaa murkinaa jalkojen juuressa. Minä levitän reiteni ja mukulat norkoaa sen aikaa, kun mies lipoo orkun valmiiksi!
No joo. Eukko tuli kotiin töistä siinä 22.30, niin meillä ei lapset siihen aikaa enää murkinaa pyydä, ovat silloin jo nukkumassa. ;)

EUKKO!
 

Yhteistyössä