Kuinka moni menee vielä aattona kauppaan??

  • Viestiketjun aloittaja tonttuilua
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kissanhiekkaa on pakko hakea, unohtui eilen. Samalla muutama maito.
Kävin kanssa tätä, ei ollut ku puolet kalliimpaa hiekkaa, pakko ostaa sellasta puupellettiä kun hiekat alkaa heti haista ihan järkyttävälle :x Lahjapaperit piti olla kans alennettuun hintaan, paskat oli. Iso lappu oli mutta kuitista näin että normaalihinnan otti kuitenkin. Yhdessä viime hetken joululahjapyyhkeessä ei ollut koodia niin myyjä ei voinut sitä myydä.

Lisäksi oli kauhea ryysis ja ihmiset ihan helvetin kiukkuisia, eivät väistäneet yhtään ja yksikin akka jäi just siihen mistä mennään kauppaan sisään niin kaivelemaan laukkuaan, kärry poikittain tottakai. Koko ajan piti väistellä näitä raivopäitä, jotain jos pysähtyi sekunniksikin katsomaan tarkemmin niin heti välittömästi siihen kiilasi joku kärrynsä kanssa eteen.
 
Lunatic
Mun tarttis saada hautakynttilä, tai on mulla kynttilä, mutta siinä ei oo lasia päällä, että aika suojattomaksi jää jos sen haudalle isken. Kun ei oo enää ku yks lyhty haudalla, ja siinä kaiketi jo kynttilä.

Mut katotaan ny, jos jostain sais lasin. Jotkut pölvästithän heittelee niitä laseja hautuumailla roskikseenkin, että kait sitten dyykkaan isän haudalle mennessä.
 
Mun tarttis saada hautakynttilä, tai on mulla kynttilä, mutta siinä ei oo lasia päällä, että aika suojattomaksi jää jos sen haudalle isken. Kun ei oo enää ku yks lyhty haudalla, ja siinä kaiketi jo kynttilä.

Mut katotaan ny, jos jostain sais lasin. Jotkut pölvästithän heittelee niitä laseja hautuumailla roskikseenkin, että kait sitten dyykkaan isän haudalle mennessä.
kaapista otat tyhjän kurkkupurkin ja peset etiketin pois.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27753113:
kaapista otat tyhjän kurkkupurkin ja peset etiketin pois.
Muuten hyvä idea, mutta entä kansi? Tarttis olla joku happea päästävä kansi, ettei tuulet ja tuiskut pääse, ja nyt en ala ahertamaan mitään reikiä kyllä.
 
"Sirkkeli"
Ihan pakko oli käydä, kun kahvi oli aivan lopussa. Ja koiralle oli pakko saaha kilo lihaa. Ja sitten voita, hedelmiä, nugetteja, suklaata ja silleen. Aina tarttuu vähän enemmän kuin mitä on ollut hakemassa :D
 

Yhteistyössä