Kuinka moni mamma kattoo mua kauhuissaan, jos otan lenkille mukaan rattaat 4-vuotiasta varten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulos..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä 4v pyöräilee ja jaksaa kyllä kävelläkin sen 5km ihan reippaasti. Jos vaan totuttelisit sitä poikaa kävelyyn ja pikkuhiljaa pitennät lenkkejä.....lupaat jonkun palkinnon.
Ja sorry mie katsoisin kieroon jos tulisitte mua vastaan ;)

Kuinka vanhaksi oot aatellu lasta työntää kärrissä vai aiotko jatkossa jättää lapsen kotio? Kivahan se on, että on juoksuharrastus, mutta mietin vaan, että kun on lapsia niin itse meen niiden tahdin mukaan ja järjestän sen kuntoilun sit muuten. Ja nyt joku sanoo, että ei kaikki saa niitä hoitoon, ei saakaan. Siks kysynkin, että aikooko ap esim. 6-vuotiaaksi kärrätä vai jaksaako sit jo kävellä? Ai niin olihan sillä pyöräkin :)

Mä en ota mun 8-vuotiastakaan mukaan mun lenkeille. Mulla onkin sen verran reipasta menoo, ei siinä lapset pysy mukana. Tuskin kukaan teistä mammoistakaan pysyis?!
Lapsille on sitten omat ulkoilulenkit. Niillä mennään lapsen vauhtia.

Onpas taas ikäviä kommentteja...

Minusta on täysin selvä asia, että ei 4vee jaksa mukana äidin vauhdissa koko lenkkiä, eli ota vaan ne rattaat mukaan.

Jos joku katsoo pitkään, niin katsokoon. Jumankauta jos muuta tekemistä ei ämmillä ole, niin ihmetelkööt sitten tuollaista...
Saadaanhan siitä sit uus ketju pystyyn taas, missä joku kitisee, että iiks: näin äidin jolla oli ainaskin reilu 5 vee ikäinen RATTAISSA, pitäisköhän mun soittaa lastensuojeluun???
Joo, mulla paloi hermo taas tähän palstaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpas taas ikäviä kommentteja...

Minusta on täysin selvä asia, että ei 4vee jaksa mukana äidin vauhdissa koko lenkkiä, eli ota vaan ne rattaat mukaan.

Jos joku katsoo pitkään, niin katsokoon. Jumankauta jos muuta tekemistä ei ämmillä ole, niin ihmetelkööt sitten tuollaista...
Saadaanhan siitä sit uus ketju pystyyn taas, missä joku kitisee, että iiks: näin äidin jolla oli ainaskin reilu 5 vee ikäinen RATTAISSA, pitäisköhän mun soittaa lastensuojeluun???
Joo, mulla paloi hermo taas tähän palstaan.

Kyllä varmaan kannattaa vähentää keskustelupalstailua, jos ei kestä muita mielipiteitä kuin omansa ;)

Yhteistyössä