Kuinka moni lukee miehensä mailit?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä arvasin tälläsen negatiivisen suhtautumisen, joillekki se vaan on noin, ymmärrän. Meillä ollaan avoimia ihan kyllä suhteessa ja pettämisjuttuja ei ole ollu, ei oo kyse ettenkö luota mieheeni. Esim. ukolla huutistunnukset ja jos oon huutanu jotaki tms. ni käyn kattomassa jne. Mies tietää ja hyväksyy, ja naureskelee vaan kun sanon sille et "mitäs olet menny tilaileen, et ootkos "unohtanu mainita", että perkele nyt pitää antaa eukolle saman verran rahaa omiin ostoksiin =) Yleensä kyseessä siis 10-20euron pelejä konsoleille, ei sen suuremmista ostoksista ole kyse ;)

Mut tosiaan, toisilla se on vaan niiiiin oma juttu koko sähköposti.
 
papukaijan ruokottomat puheet
En ikinä ja melkein varmasti mies heittäisi minut välittömästi pihalle, jos sen tekisin!

Minäkään en todennäköisesti äijää sen jälkeen enää katselisi, jos hän henkilökohtaisiin meileihini tunkeutuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D

Tiedetään puolin ja toisin sähköpostiemme salasanat ja käyn kurkkailemassa miehenki posteja välillä . Sitten se aina jää "kiinni" jos se on tilannu tavaraa ulkomailta tai ostanu huutiksesta jotakin kertomatta mulle..
No huh huh. Meillä ei kyllä oo salasanoja, mutta eipä oo tullu tarvetta mennä miehen koneelle lukemaan posteja :eek: Vaikka miten olis "luvallista ja sallittua"
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä arvasin tälläsen negatiivisen suhtautumisen, joillekki se vaan on noin, ymmärrän. Meillä ollaan avoimia ihan kyllä suhteessa ja pettämisjuttuja ei ole ollu, ei oo kyse ettenkö luota mieheeni. Esim. ukolla huutistunnukset ja jos oon huutanu jotaki tms. ni käyn kattomassa jne. Mies tietää ja hyväksyy, ja naureskelee vaan kun sanon sille et "mitäs olet menny tilaileen, et ootkos "unohtanu mainita", että perkele nyt pitää antaa eukolle saman verran rahaa omiin ostoksiin =) Yleensä kyseessä siis 10-20euron pelejä konsoleille, ei sen suuremmista ostoksista ole kyse ;)

Mut tosiaan, toisilla se on vaan niiiiin oma juttu koko sähköposti.
Onhan tässä kyseessä myös viestin lähettäjän yksityisyys. Jos joku kaverini lähettää minulle spostia, asia ei todellakaan kuulu miehelleni, vaan kaverini kertoo miehelleni ihan itse, jos on tarvetta. Ja sama siis toisin päin...

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Onhan tässä kyseessä myös viestin lähettäjän yksityisyys. Jos joku kaverini lähettää minulle spostia, asia ei todellakaan kuulu miehelleni, vaan kaverini kertoo miehelleni ihan itse, jos on tarvetta. Ja sama siis toisin päin...
Totta puhut. Mä suhtaudun aina tietyllä varauksella sellaisiin ystäviini, joilla on puoliso. Ts en näille ystävilleni kovinkaan helposti kerro mistään henkilökohtaisista asioistani.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä arvasin tälläsen negatiivisen suhtautumisen, joillekki se vaan on noin, ymmärrän. Meillä ollaan avoimia ihan kyllä suhteessa ja pettämisjuttuja ei ole ollu, ei oo kyse ettenkö luota mieheeni. Esim. ukolla huutistunnukset ja jos oon huutanu jotaki tms. ni käyn kattomassa jne. Mies tietää ja hyväksyy, ja naureskelee vaan kun sanon sille et "mitäs olet menny tilaileen, et ootkos "unohtanu mainita", että perkele nyt pitää antaa eukolle saman verran rahaa omiin ostoksiin =) Yleensä kyseessä siis 10-20euron pelejä konsoleille, ei sen suuremmista ostoksista ole kyse ;)

Mut tosiaan, toisilla se on vaan niiiiin oma juttu koko sähköposti.
Onhan tässä kyseessä myös viestin lähettäjän yksityisyys. Jos joku kaverini lähettää minulle spostia, asia ei todellakaan kuulu miehelleni, vaan kaverini kertoo miehelleni ihan itse, jos on tarvetta. Ja sama siis toisin päin...
aivan, tota en edes aatellu kun mun ukolle ei tollasta postia edes tule :D
 
Vepasto
No meidän molempien mailit tulee outlookiin eli mies pystyy lukemaan mun ja mä miehen. Tosin miehelle ei tule muuta kuin jotain mainoksia ja Gallup-kyselyjä, sillä on toinen osoite työsähköpostissa, johon tulee työjutut. Niitä en pääse lukemaan, eikä kyllä kiinnostakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niin on =) Mulla menisi työpaikka, jos joku mun sähköpostejani kävisi lukemassa.
Eikö sulla ole työsähköpostia erikseen?
Mullekin tulee satunnaisesti yksityissähköpostiin työsähköpostia. Olen sanonut oppilaille että jos tulee kiireellistä asiaa, niin yksityiseen meiliin mielummin, kun sen katson myös vapaa-ajalla, työsähköpostin vain töissä. Ja niissä kiireellisissä tapauksissa nimenomaan saattaa joskus olla jotain yksityisluonteistakin, niin...
 
No eipä lueta toisten posteja. Vaikkakin molemmat tietää toistensa salasanat, mutta ei ole tarvetta "kyttäillä" toista. Sama homma koskee kännyköitä. Jos mieheltä on omassa akku finito, ottaa se minun puhelimen töihinsä mukaan. Ja sit mulle jää hänen. Valehtelematta, en ole kertaakaan lukenut hänen viestejään. Edelleen...Ei tarvetta.
 
Jos joskus mulla on parisuhde ja mies, niin se suhde on sellainen jossa ei kummankaan tarvitse lukea toisen sähköposteja tai tutkia kännykkään. Siinä suhtessa luottamus on 100 prosenttista. Aina.
Ja jos siihen ei ole valmis sitoutumaan heti alkuun, ei tule myöskään suhdetta.

Miksi tuhlata elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei riitä????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Onhan tässä kyseessä myös viestin lähettäjän yksityisyys. Jos joku kaverini lähettää minulle spostia, asia ei todellakaan kuulu miehelleni, vaan kaverini kertoo miehelleni ihan itse, jos on tarvetta. Ja sama siis toisin päin...
Tämä on todella tärkeä asia!!!
 
uusioperheen äiti
Luen. Mies usein (ainakin kerran viikossa) pyytää lukemaan, jos ei itse ole kerennyt. En pidä asiaa mitenkään outona. Miestä taas ei ole koskaan kiinnostanut mun sähköpostit, ei muista mun tunnussanaakaan luultavasti.
 

Yhteistyössä