Kuinka moni käyttäny gavisconia??

Mulle suosittelivat noita tabletteja ja täytyy sanoo et teki tosi tiukkaa saada alas suusta, oksu meinas tulla, maku ei ollu kovin paha, mutta kun rupes vaahtoomaan suussa ni rupes yökkäämään.

eli siis ootko saanut apua kyseisestä lääkkeestä??

ohjeissa sanotaan ettei samaan aikaan lääkkeen oton kanssa saa ottaa mehua eikä happamia juomia, mutta kai saa vettä ottaa lääkkeen jälkeen et se häviää tuolta suusta toi mömmö??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ah joo...

En mä osaa auttaa, musta ne oli ihan jees ne tabletit ja auttoi hyvin. Kaiketi se teho perustuu just siihen paksuun vaahtoon mitä vesi tietenkin laimentaa.
niin mutta saako sen jälkeen ottaa muutaman huikan vettä että suu huuhtoutuu ja koska mulle tuli älytön jano ton tabun jälkeen
 
Ammattilainen
Ne tabletit on ihan kammottavia.... :$ Mä yritin tehdä niin että pureskelin ne ihan etuhampailla vaan, ja sitten pureskelin purkkaa että sai ne töhnät veks. Mun mielestä vettä ei saa juoda perään, muuten se vaahto ei enää toimi. Nestemäistä minäkin ostaisin sit seuraavaksi Onneksi sain sit tutulta lääkäriltä reseptin parempaan närästyslääkkeeseen. Neuvolan lääkäri ei sitä "uskaltanu" kirjoittaa.
 
hämää vaan ku ohjeessa puhuttiin vaan ettei saa mehua tai mitään hapanta juoda lääkkeen kanssa. Kovan janon toi ainaki mulle aiheuttaa.

huomasin että helpompi pureskella puolikkaina.

sit viel sellanen kysymys et päätä tuntuu jomottavan ni onko sillä merkitystä et otanko heti ton gavisconin perään vaoi pitääkö odottaa pari tuntii et päänsärkylääke sit vaikuttais???
 

Yhteistyössä