Kuinka moni ei ole koskaan tehnyt aborttia?

  • Viestiketjun aloittaja Inna
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
En ole tehnyt. Jouduin kyllä kokemaan lääkkeellisen tyhjennyksen, kun sikiö oli kuollut kohtuun eikä tullut itekseen pois. =( Kamalaa oli! Miten kukaan voi vapaaehtoisesti lähteä moiseen ruljanssiin.. Itse oisin kyllä tehnyt mitä vaan, että olisin pikkuisen saanut pitää... =(
 
Kaikella kunnioituksella niitä kohtaan, jotka uskovat etteivät koskaan keskeyttäisi raskautta... Vannomatta paras. Raskauden keskeytykseksi l. abortiksi sanotaan myös toimenpidettä, joka tehdään esim. siinä tilanteessa, kun alkio/sikiö on kuollut spontaanisti. Kuinka moni jättäisi keskeyttämättä tällaisessa tilanteessa, olettaen siis että alkio/sikiö ei ole itse abortoitunut?

Entä kuinka moni antaisi raskauden jatkua siinä tapauksessa, että kyseessä on rypäleraskaus? Tai raskaus on kohdunulkoinen? Tai jos alkiolla todetaan hyvin vaikea kehityshäiriö, esim. anenkefalia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En ole tehnyt. Jouduin kyllä kokemaan lääkkeellisen tyhjennyksen, kun sikiö oli kuollut kohtuun eikä tullut itekseen pois. =( Kamalaa oli! Miten kukaan voi vapaaehtoisesti lähteä moiseen ruljanssiin.. Itse oisin kyllä tehnyt mitä vaan, että olisin pikkuisen saanut pitää... =(
peesailen tätä, kaikkein kamalinta oli olla siellä osastolla niiden kanssa jotka oli tekemässä aborttia hymyissä suin.. :(
 
Te, jotka ette missään tilanteessa tekisi aborttia, oletteko ihan tosissanne? Eli jatkaisitte raskautta silloinkin, jos henkenne olisi vaarassa ja näinollen jo olemassa olevat lapsenne jäisivät äidittömiksi?
 

Yhteistyössä