N
"Neilee"
Vieras
Lähdet varmasti sitten myös kenen tahansa vieraan ihmisen mukaan, hänen kotiinsa, minne tahansa. Hyvin moni ihminen on kuollut tai raiskattu sen vuoksi, että on lähtenyt vieraan henkilön kotiin tai autoon, mm. yksi sukulaiseni kuoli tällä tavoin, että lähti (tai että hänet pakotettiin/painostetiin lähtemään, eipä ole täällä enää kertomassa mitä tapahtui) vieraan henkilön kotiin. Iltapäivällä kannettiin sitten ruumispaareilla sieltä pois.
Näin ei olisi käynyt, jos ei olisi lähtenyt vieraan mukaan. Siitä on kyse, erilaisten riskien minimoimisesta.
No en kenen tahansa mukaan, mutta periaatteessa vastaus kysymykseesi on kyllä. Ja mulla on olult erittäin tapahtumarikas ja hauska elämä. Olen heittäytyjä ja jos huvittaa niin voin lähteä tunnin varoitusajalla vaikka viikoksi etelään tai soittaa kaverille, että lähdetään Turkuun, Poriin, Seinäjoelle nyt ja sit me lähdetään.
Ikävää, että sun sukulaiselle on käynyt noin. Ne on kuitenkin hyvin harvinaisia yksittäistapauksia, mutta toki on hyvä pitää mielessä, että tässä maailmassa kaikki ihmiset eivät ole terveitä.
Summa summarum, mun elämä ei perustu riskien minimoimiselle, mä otan riskejä tietoisesti ja välillä myös tiedostamattani. Ja joo, olen yh-äiti ja vastuussa lapsistani. Mitäs jos mulle kävis jotain