Kuinka moni äiti myöntää polttavansa? Entä polttaako miehenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt olen raskaana enkä polta, mutta uskon että tulen polttamaan kun raskaus ja imetys on ohi. Se on ainoa ajatus jonka avulla kestän tän tupakoimattomuuden, ettei tää oo lopullista.

Aika hassua, mulla ihan sama juttu. En pysty jotenkin lopettamaan ihan kokonaan kun ajatus on liian kamala. Etten koskaan enää saisi polttaa.... hui! ;)

Aika hassua, mulla ihan sama juttu. En pysty jotenkin lopettamaan ihan kokonaan kun ajatus on liian kamala. Etten koskaan enää saisi polttaa.... hui! ;)

Täällä sama. Ja aika vaihtelevasti tulee poltettua. Joskus menee kaks päivässä, joskus 15. Ja todella hölmöä myöntää, mutta en edes halua lopettaa. Jos haluaisin, pystyisin AIVAN VARMASTI. Kokeiltukin on, mutta aina se lakko loppuu.

Juu musta kans tuntuu etten edes halua lopettaa. Tupakointi on jotenkin niin sellanen.. en mä halua elää ilman sitä. Suoraansanottuna on ihan helvettiä olla polttamatta nytkin, mut minkäs teet.

Poltan 1-2 tupakkaa lapsen mentyä nukkumaan. Fyysistä riippuvuutta ei ole,mutta toimii jonkinlaisena rentoutumiskeinona mikä minusta ihan ok tällä hetkellä. Raskausaikana en tietenkään polttanut ollankaan.

Yhteistyössä