Kuinka moni aikoo vetää koko jussin kestävät kännit päälle??

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Noup. Mä reenaan :saint:
Amatööri vielä? :whistle: :saint:
:LOL: ei... mul ois puolimaratooni sit seuraavana lauantaina...
No eikös se olis mukavampi juosta pienessä hiprakassa.. :whistle:
JOo ja krapula tulis jo 10 kilsan kohalla ku ei juomapisteestä saa muuta ku vettä ja energiajuomaa... tosin, teksikö ne vaikka kossu batteryn jos tilasi etukäteen? :saint:
 
Fleur de la Cour
Mul on kesäloma, en ehkä edes lopeta sunnuntaina! Maanantaina kun kesäloma alkoi otin yhden oluen sen kunniaksi ja nyt olen piinannut itseäni ja aion piinata huomiseen klo 17 asti jolloin sihahtaa seuraava pullo auki!
 
Pom
no höh, ku ei tee mieli ni en varmaan ota yhtään mitään alkoholipitoista... onhan se mukava istuksia kavereiden kanssa ja ottaa napsuja, mutta seuraava päivä ei kiinnosta yhtään. Vaikka kuinka sievästi yrittää ottaa niin kaamea kankkunen! Alushousupäivä. Ja montaa päivää putkeen en kykene ottamaan.. Amatööri :)
 
Äiti
Ei helvetti mihin tämä elämä joidenkin osalta on mennyt... ihan oikeesti, lapsilisät juodaan torstain -sunnuntain välisenä aikana kurkusta alas :/ ????? haloo menkää ihteenne, ottakaa lapset kainaloon ja viettäkää mukava juhannus heidän kanssa. Vai onko Kelasta tullut taho, joka edesauttaa äitien/isien ryyppäämistä ja alkoholisoitumista ja vielä kaikenkukkuraksi mahdollisesti maksaa siitä aiheutuneet viulut!!! HALOO HERÄTKÄÄ !
 
Ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Ei helvetti mihin tämä elämä joidenkin osalta on mennyt... ihan oikeesti, lapsilisät juodaan torstain -sunnuntain välisenä aikana kurkusta alas :/ ????? haloo menkää ihteenne, ottakaa lapset kainaloon ja viettäkää mukava juhannus heidän kanssa. Vai onko Kelasta tullut taho, joka edesauttaa äitien/isien ryyppäämistä ja alkoholisoitumista ja vielä kaikenkukkuraksi mahdollisesti maksaa siitä aiheutuneet viulut!!! HALOO HERÄTKÄÄ !
Oletko kuullut että jotkut käy töissäkin ihan palkalla mä juon :)
 
Inka
En meinaa. Perjantaina otan vahan enemman kun on lapsi hoidossa, lauantaina sitten vaan ruuan kanssa. Joskus teinina jaksoin monen paivan putkia, nyt ei tosiaankaan tee edes mieli.
 

Yhteistyössä