Kuinka monet päikkärit teidän 1 vuotiaat nukkuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Eli siinä se tuliki. Meillä 11kk ikäinen tyttö ja nyt pari viikkoa menty vain yksillä päikkäreillä, ne onki sit sellaset 3 h. Ennen nukkui 11-13, sit toiset unet 16-18 mut se meni liian myöhään, meni illat tappeluksi, kun ei nukuttanut, sitten lyhennettiin noita toisia päikkäreitä niin, että sai nukkua korkeintaan tunnin, eli 16-17 ja illat parani, mut heräili jatkuvasti, vähintään tunnin välein. Nyt ollaan sit menty yksillä, menee nukkumaan tässä puolen päivän aikaan, miten nyt on väsynyt. Siinä 12-13 välillä ja nukkuu kolmisen tuntia, ja toisia unia ei tarvita. Illat ei oo kitinää, mut nukahtaa kuitenki tosi hyvin ja nukkuu vähintään yhteen inahtamattakaan. Sen jälkeen kyllä heräilee vielä sillon tällöin ja annan tissiä. Viime yö meni loistavasti, heräs vaan kerran :) Jospa ne tästä lähtis noi unet rullaamaan.

Muistaakseni keskimäärin just noin yhdet. Esikoinen oli 1,6 kun jäi päikkärit kokonaan pois. Samaten 2 muuta jättäneet ne jo siinä 2 v korvilla ja aiemminkin. Uskallan nyt sanoa, vaikka kohta joku paiskaa mua päion naamaa, että sen ikäisten PITÄÄ nukkua päikkärit, muuten EI aivot kehity :o :xmas: Mutta jos olis nukkuneet ne päikyt, me olis menty yöunille vasta noin klo 1 yöllä, EI kiitos. EI ole yhtä oikeaa tapaa. Ja tämä on fakta.

Toiset päikkärit lapsi (10kk) jätti pois noin pari, kolme kuukautta sitten.
Toivottavasti nukkuu vuoden ikäisenä vielä nämä yhdet, vaikkei nukukaan kuin tunnin. Jättäisi varmaan nämä yhdetkin päikkärit pois ellen aamulla herättäisi kymmenen aikaan. Käy nukkumaan seiskan ja kasin välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Muistaakseni keskimäärin just noin yhdet. Esikoinen oli 1,6 kun jäi päikkärit kokonaan pois. Samaten 2 muuta jättäneet ne jo siinä 2 v korvilla ja aiemminkin. Uskallan nyt sanoa, vaikka kohta joku paiskaa mua päion naamaa, että sen ikäisten PITÄÄ nukkua päikkärit, muuten EI aivot kehity :o :xmas: Mutta jos olis nukkuneet ne päikyt, me olis menty yöunille vasta noin klo 1 yöllä, EI kiitos. EI ole yhtä oikeaa tapaa. Ja tämä on fakta.

meillä tyttö nukkuu silloin tällöin päikkärit ikää 1v8kk ,luulen kohta jää päikkärit kokonaan pois.
jos nukkuu päikkärit heräilee yölä tai sitten ei mene nukkuun kun joskus puolenyön aikaan

Yhteistyössä