Kuinka monesta sakosta menettää korttinsa?

evo-5
Vaikuttaakohan tuo tiemerkinnän noudattamatta jättäminen eli ohitus meni hieman pitkäksi rekasta keltaisen viivan alueella yö aikaan.Sakkoa tuli 6 päiväsakon verran. Yhtään ei ollut ylinopeutta. Pohjalla on myös rikesakko 9kmh.
 
"maiski"
[QUOTE="bob";22561290]Lasketaanko huomautusta miksikään? Voiko yhden huomautuksen jälkeen saada kahdet sakot korttia menettämättä? Ei sillä, että meinaisin sakkoja hankkia, mutta uteliaisuudesta.

Huomautus tuli peltipoliisilta, 75 oli vauhtia 70 alueella[/QUOTE]

Nostetaas tää. Onko kellään tietoa tuohon kysymykseen?
 
korttimenee
eilen tuli toinen sakko vuoden sisään ja kortti ollut minulla vasta noin vuoden, eli taitaa tulla joku kaunis päivä kutsu poliisiasemalle kortista puhumaan? mutta mitenkäs, sitten kun on kortti ollut hyllyllä tietyn määräajan, niin pitääkö inssi ja/tai kirjalliset kokeet vetää uudestaan? korttini on vain A1, eli kevytmoottoripyöräkortti, mutta sillä ei taida olla vaikutusta asiaan.
 
asrar
Osaan kyllä.Sain kortin vajaa vuosi sitten.Muistan kyllä että opettaja sanoi että ei saa lähteä kiihtyneenä ajamaan...Kun exä oli tyhjentämässä kotiani,niin peruutin vahingossa päin ja lähdin kotiin äkkiä.Autoon johon peruutin ei jäänyt jälkeä juurikaan.Oma moka,mut periaatteessa exän pitäs maksaa tuo sakko,mut se paskat mistään välittää... :kieh:
Peltipoliisi välähti pari kk sitten.

Ja vitut, sinä se syyllinen olet kun törmäsitkin.
 
-.-
olen saanut 2011 marraskuussa ylinopeus sakon, ja elokuussa 2012 olin yksin liikenteessä sade kelillä ja lähti auto vesiliirtoon ja suoraan kaiteeseen, siitä tuli liikenteen vaarantamisesta päiväsakkoa, vaikkei ollut muuta liikennettäkään missään, eikä muita matkustajia kuin minä ja nyt tänään 26.09.2012 rikesakko 55km/h 40km/h alueella. niin mikä on homman nimi kortti lähdössä ??? koska 1ns ylinopeus sakko * 55km/h 40km/h alueella *
 
-.-
siis tämän vuoden puolella *2012 * saanut vain yhden rikesakon 55km/h 40km/h alueella, ja sitten ulos ajo, josta päivä sakkoa, vaikka siinä tilanteessa ei ollut edes ylinopeutta.
 

Yhteistyössä