Kuinka monen työpaikassa ei tipu enään joululahjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me saatiin viime vuonna fiskarssin Fileerausveitsi&ruodon nyppimis pinsetit.
Tänä vuonna tuli delicard lahjakortti,josta saa valita mitä ne toimittaa kotiin.

Me saadaan tänä vuonna hyvä joululahja.

Yt-neuvottelut käynnissä ja aika monta tullaan irtisanomaan.
Vähän ennen joulua kerrotaan ketkä lähtee, joten joululahjana on osalle tieto, että saa jäädä yritykseen ja osalle lopputililappu kuusen juurelle asetettavaksi.

Ei kukaan voi olla nyt varma työpaikastaan, joten kauhea ilmapiiri tällä hetkellä töissä.

Sellainen joululahja tänävuonna.

Viime jouluna olin eri paikassa töissä. Silloin sain suuren herkkulaatikon, missä oli kaikenlaista peruselintarviketta ja vähän juhlavampaa: kahvia, suklaatia, keksejä, teetä yms. Meillä on keskiviikkona työpaikan pikkujoulut, että sitten nähdään saadaanko mitään. Viime vuonna olivat saaneet 100 euron lahjakortin yhteen day spa:han.

Mun työpaikalla oli pikkujoulut. Siis ihan kunnon bileet. Oli ihan kunnon illallinen ravintolassa ja humppaamista sitten ilmaisen viinan merkeissä. Oli viimesenpäälle hommat järjestetty.
Saan työpaikalta joululahjaksi kinkun.
Miehellä ei sitten taas tänä vuonna ollut minkäänlaisia pikkujouluja eikä taida mitään lahjaakaan tulla :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:
Tänä vuonna tuli delicard lahjakortti,josta saa valita mitä ne toimittaa kotiin.

Meillekin tuli tänä vuonna toi delicard lahjakortti :D Joko ne ovat työnantajien suosiossa tai sitten ollaan samassa paikassa töissä..... Tosin mä sain viime vuonna ulkoilupuvun, joten taita olla eri mesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:

Meillekin tuli tänä vuonna toi delicard lahjakortti :D Joko ne ovat työnantajien suosiossa tai sitten ollaan samassa paikassa töissä..... Tosin mä sain viime vuonna ulkoilupuvun, joten taita olla eri mesta.

Delicard-kortit on ihania :p

Ei meidän firmassakaan mitään kukaan jouluna saa, jännä kun kaikissa missä aikasemmin on ollut duunissa on saanut joulukorin jossa kahvia sun muuta.Oli pikku joulut mutta sinnekin oli pääsymaksu sen vitosen verran, en ollut siellä niin en tiedä tarkemmin minkälaiset kekkerit oli.

en mä ole saanu koskaan mitään joululahjaa firman puolesta vaikka tää on kolmas joulu samalla työnantajalla. Rahasta se ei ole kiinni, sillä tällä firmalla ois oikeesti varaa antaa pienet lahjat.

No mut miehen työpaikalla osataan pitää huolta työntekijöistä ja joskus pääsee itekki osingoille :D

Yhteistyössä