H
huoh
Vieras
tästäkö se nyt sitte alkaa :/ Siis meidän poika 16v tuli eilen yöllä kotiin ja ekana kaatu lattialle ja sit oksensi koko yön *huoh* olin kyllä niin vihanen vaikka kyllä vähä tällasta osasin odottaaki, kavereittensa kans olivat olleet leirintä alueella... lupas ja vanno eilen meille kirkkain silmin ettei varmasti ota mitään kunhan vaan menee sinne hengaileen ku kaverit on sielä jne.. en eka meinannu päästää mut sit mieski sano että menkööt..mieti ny meitä tuossa iässä no ajttelin omaa nuoruutta ja omia touhuja ja poika kumminki 16 ajattelin että menkööt sitte........ nyt se nukkuu vielä ja tässä mietin että mikä olis sopiva rangastus... ääääh mitä mä teen.. ku jotenki tuntuu niin turhalta tuomita ja en oikeestaa silleen ole vihanen.. lähinnä huvittunut ku yöllä oksensi ja huusi että äitii tuu peitteleen..iskä tuo mulle vettä.. vaikkaki sillon meinasin räjähtää! ku ite join vielä nuorempana mutta se olin minä se!! ei tuon mun mielestä vielä tarvis tuommosia touhuilla.. onko muita joitten teinit ryyppäävät?? mitä ootte tehny ku ovat jääneet kiinni?? ajattelin vähä ettei saa rahaa kokokesänä omaan käyttöön.. jos jotain haluaa nii minä sitte ostan.. onko liian tylyä? ei mun mielestä..