Kuinka monen mielestä sitten kokonaisuus ratkaisee?

  • Viestiketjun aloittaja JärjenJättiläinen
  • Ensimmäinen viesti
JärjenJättiläinen
En ole ikinä ymmärtänyt noita kysymyksiä " tykkääkö isoista vai pienistä tisseistä" " pitkistä vai lyhyistä hiuksista" ja lista jatkuu loputtomiin.

Tietysti ymmärrän että jos on jokin fetissi, kuin osalla näyttää olevan koska yhden ja tietyn ruumiinosan ansiosta mies/nainen ainoastaan kiinnittää huomiota ja muuten jättää huomiota jos tämä yksi ja ainut ei täytä kriteereitä.

Olenko siis jotenkin älyltäni vajaavainen, koska mun mielestäni kokonaisuus todellakiin ratkaisee. Jos miehellä on täydellinen kroppa, mut naama ku petolinnun p*rse ja hampaat mustat, niin.Evvk. Tai toisin päin naama komee ku enkelin, mut kroppassa ylipainoa 160kilona, niin taas evvk.

 
Tottakai kokonaisuus ratkaisee. Silmien tai hiusten väriä en ole ikinä noteerannut, mutta kroppa ja naama kyllä merkitsee paljon, samoin pukeutuminen ja olemus. Tosin myös pitkät hiukset miehellä on turnoff, mutta niinpä taitaa olla monelle miehellekin lyhyet hiukset naisella..
 
No mulla ainakin on niin. En edes osaa sanoa että minkä näköisistä miehistä tykkään, kun tykkään niin monenlaisista. En osaa katsoa vaan sitä pintaa, vaan aina se on joku muu kuin pelkkä ulkonäkö mikä ratkaisee.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tosin myös pitkät hiukset miehellä on turnoff, mutta niinpä taitaa olla monelle miehellekin lyhyet hiukset naisella..
Tämäkin taas maku kysymys, mun mielestä pitkäthiukset miehellä on HOT! :p varsinkin on jos on n. napaan asti ja kiiltavan mustat.
 

Yhteistyössä