Kuinka monen mielestä Ismo Leikola on hauska?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No mä taas nauran Leikolalle, mutten Wickströmille. Tosin kummankaan juttuja en ole kuullut varmaan 2-3 vuoteen.

Peesi. En ole koskaan ymmärtänyt Wickströmiä.

Samoin. Sitä katsoessa on jotenkin myötähäpeän vallassa. Ja mä sentään oon suomenruotsalaisesta kodista...

Musta Leikola on ihan paras! Sen tyyli on erilainen kuin muiden koomikkojen: se lähtee rakentamaan juttuja aina niin, että ne ensimmäiset jutut ei paljon naurata, ehkä vähän hymisyttävät vain. Sitten alkaa tulla lisää ja lisää tavaraa kunnes sieltä tulee se totaalinen killeri niin että meinaa pissiä housuun. :) Ja sitten kun vaihtaa aihetta, niin saattaa silti vielä palata siihen killeriin ja sen teemaan, liittää ne yhteen toisen asian kanssa.

Leikolan tyyli on ehkä sellaiseen peruspuujalkavitsi -komiikkaan tottuneille vaikeasti aukeavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Hep!:
Musta Leikola on ihan paras! Sen tyyli on erilainen kuin muiden koomikkojen: se lähtee rakentamaan juttuja aina niin, että ne ensimmäiset jutut ei paljon naurata, ehkä vähän hymisyttävät vain. Sitten alkaa tulla lisää ja lisää tavaraa kunnes sieltä tulee se totaalinen killeri niin että meinaa pissiä housuun. :) Ja sitten kun vaihtaa aihetta, niin saattaa silti vielä palata siihen killeriin ja sen teemaan, liittää ne yhteen toisen asian kanssa.

Leikolan tyyli on ehkä sellaiseen peruspuujalkavitsi -komiikkaan tottuneille vaikeasti aukeavaa...

Hm, kiinnostava näkökulma. Ehkä mä en sitten vaan ole koskaan jaksanut kuunnella riittävän kauan niitä sen juttuja... täytyy yrittää seuraavalla kerralla olla kärsivällisempi :).

Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Ismo Leikolan huumori vaatii sellaista älyä mitä teiilä urpoilla ei ole

No huh huh...taas joku teini kuvittelee tievävänsä kaikesta kaiken...miten noita pellejä jaksaakin olla joka ikisellä keskustelupalstalla...tolla "fanilla" todennäkösesti ymmärrys on ihan samalla tasolla ku sillä apinalla eräässä pätkässä, mis se kaivelee ensi takapuoltaan ja sit haistelee sormeensa ihmeissään...
Joo...sori avautuminen, mut en vaa oikeesti ymmärrä tuollasia "muita ylempänä olevia" sit yhtään...miten noilla älynlahjoilla viittii tulla ees kirjottamaan tänne palstalle noinkin fiksun lauseen...

Mut ny palautetta vähän Leikolasta...kävin kattoo ton Leikolan ja Jalavan kiertueen ja se oli ihan sikahyvä! Ekaa kertaa olin kattomassa suomalaista stand-up komiikkaa enkä kadu et menin..mut pakko myöntää et tykkäsin Jalavan tyylistä enemmän ku Leikolan...molemmat kyl osas omalla tavallaan ottaa yleisön, mut jotenkin se Jalavan show vaan säväytti enemmän...Suosittelen kumminkin ehdottomasti kaikille tota kiertuetta!!!!

Yhteistyössä