lmnjklö
Luojan kiitos ei. Sitä ei edes kompensoi millään kun lihasten jännittely ei pituuteen auta.
Emätin on hyvin venyvä joten 20cm uppoaisi sinuunkin. 12-15 ei oo yhtään ihana koska ei kutita mahapohjaa.Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).
Se oli pari milliä päälle 14cm ja uskoisin olevani aika keskivertotapaus. Tuossa valossa en näe syytä metsästää ns. metrimelaa ja uskonkin, että se keskiverto 12-15cm penis riittää vallan mainiosti suurelle osalle naisista.
1. raivokasta masturbaatiotaMiten sä käytännössä toteutit tämän mittauksen?
Voin vain kuvitella miten kiihottunut olit, kun ryhdyit mittauspuuhiin.Ei uppoa, on testattu tuokin. Tai ehkä uppoaisi, jos vaan väkisillä survois, mutta en ole nähnyt syytä survoa enää syvemmälle, jos rupeaa sattumaan.
Mielestäni se on se "raja", milloin rupeaa sattumaan. Ja sattuminen ei sitten ole mitään "kutittelua vatsanpohjassa".
Kokeile oikealla peniksellä, muovisauva on ihan eri asia.Ei uppoa, on testattu tuokin. Tai ehkä uppoaisi, jos vaan väkisillä survois, mutta en ole nähnyt syytä survoa enää syvemmälle, jos rupeaa sattumaan.
Mielestäni se on se "raja", milloin rupeaa sattumaan. Ja sattuminen ei sitten ole mitään "kutittelua vatsanpohjassa".
Pahoittelen, mutta tuo on jo suuri vagina.Alkuperäinen kirjoittaja kääpiö;29495088:20cm lelu uppoaa täällä ainakin suht. vaivatta, vaikka normaalisti hyvä että tamponin saa sinne ja olen muutenkin hyvin pienikokoinen (155cm)
Niinku ei sulla oo miestä : /Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29495152:Höh, ei ollu mulle tää ketju : /
Heippa :wave:
Tuskin määrää kukaan on laskenut, mutta arvelisin, että monella.Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpä vaan;29494648:Niin siinä se tuli, tehdään gallubbia. Eli monellako on alle tuon mitan seisoessa?
Eikun se halus tulla muistuttamaan et sillä on 24 senttinen : /Niinku ei sulla oo miestä : /
Niinku ei sulla oo miestä : /
No palstan mukaan 1200/kk nettona tienaava suurperhe käy vuodessa kaksi kertaa etelässä.Palstan mukaan useimmilla on 17-18cm pitkä.