Kuinka monen miehellä on ALLE 15cm pitkä penis?

• Viestiketjun aloittaja Kysynpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Vastaan vaimoni puolesta (joka ei käy täällä) että hänen miehellään on.

Kyllähän sitä joskus miettii että mimmosta olis puukottaa mahtimelalla mutta kun tuo ei tuosta murehtimalla pitene eikä sille mitään voi niin olen lopettanut miettimiset ja murehtimiset. Näillä mennään ja jos pakit tulee munan pituuden vuoksi niin ei se muija olis ollut mun arvoinen loppupeleissä.

Kuinka moni nainen muuten kieltäytyy seksistä nähtyään mielestään liian pienen peniksen? Siis ajatelkaa nyt, päästy baarista kotiin ja ollaan riisuttu ja kummatkin on kiimaisia ja sit vaan akka totee notta: "Ai sullon noin pieni. Puehan päälles ja lähes kotiis siitä" tai "Mun pitääkin aamulla töihin joten joudun lähtemään"?

vias
[QUOTE="hmm";29497258]Olettaisin, että aika lähelle tuota 15 cm pituutta on. Ehkä vähän alle tai ehkä vähän yli. Ei ole tullut mitattua. Paksuutta on ainakin niin paljon, ettei normaali kortsu meinaa mennä päälle.

Paksuus on hyvä juttu mutta pituutta saisi olla hieman vähemmän. Tuntuu ikävältä, kun osuu kohdunnapukkaan tai jonnekin häpyluun sisäosaan. Kurja miehelle, kun pitää varoa, ettei työnnä liian syvälle..[/QUOTE]

Pitäisi siis olla pitempi jotta ylettyisi kohdunkaulan ohi kohti pohjaa. Kohdunkaula kun ei ole pilden pohjassa vaan seinässä eikä panosta tule mitään jos miehellä on niin lyhyt että jää tökkimään sitä napukkaa.

"vaimo"
Kolmella kumppaneistani on ollut. Yhdellä ei ollut varmaan kuin karvan enemmän kuin 5cm. Seksi oli oikeastaan kaikkien kanssa huonoa ja ei sitä kauheutta olisi kyllä peniksen pituudella parannettu yhtään mitenkään, epäolennaiseksi asiaksi jäi. Enemmän häiritsi myös tuon yhden miehen hirveä häpeäminen ja estoisuuskin.

Miehelläni on keskivertoa pidempi ja ei kyllä osu kipeästi yhtään mihinkään, aivan oikeisiin paikkoihin vain, mutta treenaan lantionpohjaa todella paljon, että paikat ovat muutenkin herkemmät kuin joskus aikaisemmin. Oman kokemuksen mukaan silloin voisi olla ehkä epämukavampaa, jos paikat olisi vähemmän treenatut ja kun kaikki ei olisi niin napakasti paikoillaan, niin iso penis on epämukava.

hehehhe
Täälläkin kolmella avokilla oli alle 15cm mutta yli 10. Olivat oikein sopivia.. kai tuokin on sitten makuasia.

Nykyiseen on vuosien aikana tottunut. Alussa vähän silmämääräisesti "mittailin" varmuuden vuoksi (olen pienikokoinen nainen) ja väärin arvasin, tosin se oli jo myöhäistä silloin se. Mutta kaikkeen tottuu eli isompaankin. Itse en näe eroa treenatuilla paikoilla, omalla kohdallani vähemmän treenattuna paikat kestää paremmin "isoa", himpun alle 20cm kuitenkin. Mutta ei paikat kestä missään tilassa samaa mitä aikoinaan muiden kanssa eli yli 3 krt illan aikana vaikka liukkaria lotraisi yli tarpeen lisäksi. Sitä kun joku joskus suositteli :D Noh, miehen egoa toki se hivelee kun rehellisesti sanonut asiasta.

vierailija 69
Moi!

Näin miespuolisena törmäsin tähän googlatessani kipsikääpiöitä (älkää kysykö miksi googlasin, saati miten tää sieltä tuli).

Oli miten oli olen itse iloinen oman kaluni pituudesta ja paksuudesta kun se on riittävä tuottamaan tyydytyksen. Kammottava ajatus olisi että jokin 'takaseinä' tulisi koko ajan vastaan. Tuuppisi vähän kuin napaan.

Mukavaa illanjatkoa senttimittojen kanssa!

vierailija
Minulla on pieni, en tosin uskonut sitä ennen. Ajattelin että pääasia ettei ole pieni eikä mikään 10cm... jotenki "kotiinpäin vetäen" sain mitattua 12cm jonka pyöristin 13cm. Niin ajattelin sen olevan monta vuotta. Totuus on kuitenkin hädintuskin se 10cm ja lisäksi ohut ja suippo. En käsitä miten oon onnistunu joskus mittaamaan sen 12cm pitkäksi. No eipä tuosta moni oo mitään maininnu ja kysyttäessä lähes jokainen on kierrelly vastauksen kanssa. Onneksi on on pari sellaista sattunu kohdalle että on kertonu totuuden, yhen kans olin jopa kolme vuotta suhteessa. Koko sen ajan alusta lähtien muistutti sen olevan pieni ja kiusasi ettei anna, eilä kyllä usein antanutkaan mutta suhde oli hyvä siitä huolimatta.

vierailija
13,5 cm vain itselläni. 9 luokalla oli kotipileet ja meitä sauno 9 jätkää. En muista mistä lähti mut kuitenkin kenellä on pisin oli kilpailu. 7 meitä jäi saunaan ja yksi tyttö tuli mittaa. Suostu olemaan alasti. Se oli hyvä koska kaikki veti käteen kunnes tuli oma vuoro. 21 cm oli pisin. Yli 19 cm toinen. 18 oli kahdella15 yhdellä 16,5 cm yksi ja itsellä 13, 5 cm. Veti se hymyn pois kun näki kaksi suurin joista toinen oli kartio ja tyvestä takuulla levein. Pisin oli viiva suora ja sekin varmasti 5 cm levee. Tyttö seukkas pisimmän omaavan kanssa seuraavana kesänä. En tiedä johtuko siitä mutta kyllä alle 16 on pieniå kaikki

Yhteistyössä