Palstan mukaan useimmilla on 17-18cm pitkä.suomalais miehistä on tuollainen, jopa pienempi?
Useimmilla? Harva kommentoi mitään noihin joten ei voi sanoa useimmilla. Tiedätkö kuinka monta kävijää täällä on vuorokaudessa?Palstan mukaan useimmilla on 17-18cm pitkä.
Mieheni seisoessa on penis aivan samanmittainen kuin istuessa ei se pituus siitä mihinkään muutu.Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpä vaan;29494648:Niin siinä se tuli, tehdään gallubbia. Eli monellako on alle tuon mitan seisoessa?
Totta kyllä, mutta täytyy muistaa, että sitä tilaa voi pienentää treenaamalla ja siitä voisi olla mahdollisesti jotain apua, jos miehellä on hyvin ohut. Mies kun tähän ei oikein mitään voi tehdä.Minulle sillä pituudella ei nyt niin väliä ole (miehelläni on kyllä yli 15cm), mutta PAKSUUS!..jos on ohut luiru eikä osaa sitä käyttää niin ei muuten tunnu miltään..(onneksi omalla on juuri täydellinen minun makuuni)
Siis elämäni ensimmäisen kerran kuulen näen ja totean tällä palstalla kerrankin puhuttavan asiaa.Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).
Se oli pari milliä päälle 14cm ja uskoisin olevani aika keskivertotapaus. Tuossa valossa en näe syytä metsästää ns. metrimelaa ja uskonkin, että se keskiverto 12-15cm penis riittää vallan mainiosti suurelle osalle naisista.
Minäkin olen tylsyyksissäni joskus miettinyt runkatessani kuinka laaja se emätin on kun minä harrastan seksiä se reikä on isompi kuin kaljatölkin ympäryysmitta. En voi olla miettimättä joskus, että mikähän mahtaa naisille sitten riittää ei luultavasti mikään jos römpsäsi on joku musta-aukko.Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).
Se oli pari milliä päälle 14cm ja uskoisin olevani aika keskivertotapaus. Tuossa valossa en näe syytä metsästää ns. metrimelaa ja uskonkin, että se keskiverto 12-15cm penis riittää vallan mainiosti suurelle osalle naisista.
Miten sä käytännössä toteutit tämän mittauksen?Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).