Kuinka monen miehellä on ALLE 15cm pitkä penis?

  • Viestiketjun aloittaja Kysynpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
[QUOTE="Anneli";29494687]Sekä miehelläni että rakastajallani on alle 15 cm. Molemmat taivaallisen hyviä sängyssä. Pidempi ei minulle käy, koska ottaa kipeästi kiinni kohdunnapukkaan.[/QUOTE]

Saanko epäille. Toki olen synnyttänyt pari lasta, mutta olen ainakin ymmärtänyt, että kohdunapukka on siinä keskellä matkaa kaikilla. Itselläni se ainakin sijaitsee reunassa, ei missään päädyssä. Itsellänikin kyllä sattuu tuo pääty, mutta se johtuu siitä, että kun penis menee ns. yli naisen vaginan pituuden, mies venyttää sitä ja joillain naisilla se sattuu (minulla myös). Mutta epäilen vahvasti, että kohdunnapukkasi sijaitsisi siellä.
 
"bbbbbb"
Mitäs jos ruvettaisiin mittailemaan niitä pilluja joskus, kuinka monella palstamammalla on niin löysä värkki, että tuntuu samalta kun työntäisi munan ikkunasta ulos, olipa senttejä niin ja niin paljon.
 
"Anneli"
[QUOTE="vvieras";29494711]Saanko epäille. Toki olen synnyttänyt pari lasta, mutta olen ainakin ymmärtänyt, että kohdunapukka on siinä keskellä matkaa kaikilla. Itselläni se ainakin sijaitsee reunassa, ei missään päädyssä. Itsellänikin kyllä sattuu tuo pääty, mutta se johtuu siitä, että kun penis menee ns. yli naisen vaginan pituuden, mies venyttää sitä ja joillain naisilla se sattuu (minulla myös). Mutta epäilen vahvasti, että kohdunnapukkasi sijaitsisi siellä.[/QUOTE]

Minulla ongelma vain paheni synnytysten jälkeen, kun sain kohdunlaskeuman. En usko, että penis menee yli vaginan pituuden, koska kipua ei tunnu kaikissa asennoissa.
 
"vvieras"
[QUOTE="bbbbbb";29494734]Mitäs jos ruvettaisiin mittailemaan niitä pilluja joskus, kuinka monella palstamammalla on niin löysä värkki, että tuntuu samalta kun työntäisi munan ikkunasta ulos, olipa senttejä niin ja niin paljon.[/QUOTE]

:DD Olen kyllä ihan samaa mieltä näistä miesten peniksen vertailuista. Että eikö joku oikeasti ymmärrä, että varsinkin nuorille miehille voi olla aika rankkaa kuulla koko ajan, että jos et ole riittävän pitkä, sinusta ei ole mihinkään (mikä ei tosiaan ole totta, jollet omista minikokoista mikropenistä vrt. nyrkki naisen alapäähän ilman liukastetta kivuttomasti)

Tosin sitä naisen värkkiä on vaikea mitata. TOinen juttu, että sitä naisen värkkiä voi treenata pienemmäksi.
 
....
Minulle sillä pituudella ei nyt niin väliä ole (miehelläni on kyllä yli 15cm), mutta PAKSUUS!..jos on ohut luiru eikä osaa sitä käyttää niin ei muuten tunnu miltään..(onneksi omalla on juuri täydellinen minun makuuni)
 
  • Tykkää
Reactions: .....
"vvieras"
[QUOTE="Anneli";29494743]Minulla ongelma vain paheni synnytysten jälkeen, kun sain kohdunlaskeuman. En usko, että penis menee yli vaginan pituuden, koska kipua ei tunnu kaikissa asennoissa.[/QUOTE]

Olen ymmärtänyt, että kohdunlaskeumassa pahimmillaan kohtu tulee ulos vaginasta eli olisi nimenomaan päinvastaisessa suunnassa. Ei nyt sentään ulkona, mutta kuitenkin alempana kuin normaalisti. Kohdunnapukan sijaintikin riippuu kellonajasta ja kuukauden ajankohdasta. Mutta toki voi olla, että kohtu on niin alhaalla, että mies yrittää mennä sieltä jostain kohdun napukan väärältä puolelta eikä sitten yli sinne perälle. Mutta en tiedä. Voihan naisilla olla vähän erilaiset värkit. Luulisin, että jokainen mies sinne kohdunnapukkaan vähintään hipaisee peniksensä sivureunalla.
 
"bbbbbb"
[QUOTE="vvieras";29494746]:DD Olen kyllä ihan samaa mieltä näistä miesten peniksen vertailuista. Että eikö joku oikeasti ymmärrä, että varsinkin nuorille miehille voi olla aika rankkaa kuulla koko ajan, että jos et ole riittävän pitkä, sinusta ei ole mihinkään (mikä ei tosiaan ole totta, jollet omista minikokoista mikropenistä vrt. nyrkki naisen alapäähän ilman liukastetta kivuttomasti)

Tosin sitä naisen värkkiä on vaikea mitata. TOinen juttu, että sitä naisen värkkiä voi treenata pienemmäksi.[/QUOTE]
No nuorilla naisilla on yleensä helvetin kiree pimppi, joten eipä se sentti suuntaan tai toiseen haittaa yhtään mitään.
 
"vvieras"
Minulle sillä pituudella ei nyt niin väliä ole (miehelläni on kyllä yli 15cm), mutta PAKSUUS!..jos on ohut luiru eikä osaa sitä käyttää niin ei muuten tunnu miltään..(onneksi omalla on juuri täydellinen minun makuuni)
Totta kyllä, mutta täytyy muistaa, että sitä tilaa voi pienentää treenaamalla ja siitä voisi olla mahdollisesti jotain apua, jos miehellä on hyvin ohut. Mies kun tähän ei oikein mitään voi tehdä.
 
"vvieras"
[QUOTE="bbbbbb";29494757]No nuorilla naisilla on yleensä helvetin kiree pimppi, joten eipä se sentti suuntaan tai toiseen haittaa yhtään mitään.[/QUOTE]

Ei kuule välttämättä ole iästä kiinni se kireys. Nuorella ja synnyttämättömällä voi olla löysä kun taas synnyttäneellä kireä, jos on paljon treenaillut. Kyllä olen lukenut paljon juttuja, kun miehet kertoneet että synnyttämättömilläkin naisilla on selvää eroa toisiinsa.
 
"Anneli"
[QUOTE="vvieras";29494761]Totta kyllä, mutta täytyy muistaa, että sitä tilaa voi pienentää treenaamalla ja siitä voisi olla mahdollisesti jotain apua, jos miehellä on hyvin ohut. Mies kun tähän ei oikein mitään voi tehdä.[/QUOTE]

Synnytyksessä voi saada sellaisia vaurioita, ettei niihin pysty jumpalla vaikuttamaan. Enkä puhu nyt kohdunlaskeumasta.
 
"bbbbbb"
[QUOTE="vvieras";29494767]Ei kuule välttämättä ole iästä kiinni se kireys. Nuorella ja synnyttämättömällä voi olla löysä kun taas synnyttäneellä kireä, jos on paljon treenaillut. Kyllä olen lukenut paljon juttuja, kun miehet kertoneet että synnyttämättömilläkin naisilla on selvää eroa toisiinsa.[/QUOTE]

Kireet pimpit on jokaisella nuorella naisella, muuten olet epänormaali/vammainen.
 
[QUOTE="bbbbbb";29494734]Mitäs jos ruvettaisiin mittailemaan niitä pilluja joskus, kuinka monella palstamammalla on niin löysä värkki, että tuntuu samalta kun työntäisi munan ikkunasta ulos, olipa senttejä niin ja niin paljon.[/QUOTE]

Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).
Se oli pari milliä päälle 14cm ja uskoisin olevani aika keskivertotapaus. Tuossa valossa en näe syytä metsästää ns. metrimelaa ja uskonkin, että se keskiverto 12-15cm penis riittää vallan mainiosti suurelle osalle naisista.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Hatunnostaja
Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).
Se oli pari milliä päälle 14cm ja uskoisin olevani aika keskivertotapaus. Tuossa valossa en näe syytä metsästää ns. metrimelaa ja uskonkin, että se keskiverto 12-15cm penis riittää vallan mainiosti suurelle osalle naisista.
Siis elämäni ensimmäisen kerran kuulen näen ja totean tällä palstalla kerrankin puhuttavan asiaa.

Kiitos!
 
"bbbbbb"
Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).
Se oli pari milliä päälle 14cm ja uskoisin olevani aika keskivertotapaus. Tuossa valossa en näe syytä metsästää ns. metrimelaa ja uskonkin, että se keskiverto 12-15cm penis riittää vallan mainiosti suurelle osalle naisista.
Minäkin olen tylsyyksissäni joskus miettinyt runkatessani kuinka laaja se emätin on kun minä harrastan seksiä se reikä on isompi kuin kaljatölkin ympäryysmitta. En voi olla miettimättä joskus, että mikähän mahtaa naisille sitten riittää ei luultavasti mikään jos römpsäsi on joku musta-aukko.
 
Mä olen muuten joskus tylsyyksissäni mitannut emättimeni pituuden kiihottuneessa tilassa (joo, saa nauraa).
Se oli pari milliä päälle 14cm ja uskoisin olevani aika keskivertotapaus. Tuossa valossa en näe syytä metsästää ns. metrimelaa ja uskonkin, että se keskiverto 12-15cm penis riittää vallan mainiosti suurelle osalle naisista.
Miten sä käytännössä toteutit tämän mittauksen? :D
 
4 alatiesynnytystä
Juu, mutta sitä pimperoa voi treenata erittäin hyvin myös sekstaillessa.. Jännittättehän naiset emätin lihaksia tiukaksi, kun mies on sisällä..? Meillä ulahtaa ! :-D
 

Yhteistyössä