Kuinka monen miehellä hyvä kroppa? ;) (ei-pinnalliset, älkää vaivautuko avaamaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oo

Vieras
Vastakohtaketju tuolle Hynys-ketjulle, eli kuinka monen miehellä on lihakset näkyvissä ja ehkä sikspäkkikin.

Minun urheilijamiehellä on. Mut jotenkin ei osaa sitä arvostaa, kun on jo liikaa siihen tottunut :) Ja mies on vielä niin vaatimaton, ettei kesäisinkään kuljeskele ilman paitaa, höh :)

Mun miehellä on ihan hyvä kroppa. Tykkään paljon kun hänellä on aika paksut reidet. Mutta ei se ole mikään erityisen lihaksikas. Vähän vastaava, kuin bb:ssä Esa A:lla. Oikein kelpo. :p

Mun miehellä on MUN mielestäni hyvä kroppa. Takamus ja reidet just oikeen malliset, ihana selkä, niska.. Vähän on etureppua mutta kun se on mustakin ihana, ihanampi mitä jos olis 6-pack..

Täydellinen :heart: Ennen en niin välittänyt näkyykö miehellä 6-pack vai ei tai onko ylipäänsä lihaksia mutta kyl se vaa hyvältä näyttää :D Ja motivoi muakin pitämään itsestäni parempaa huolta kun mieskään ei anna itsensä repsahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Täydellinen :heart: Ennen en niin välittänyt näkyykö miehellä 6-pack vai ei tai onko ylipäänsä lihaksia mutta kyl se vaa hyvältä näyttää :D Ja motivoi muakin pitämään itsestäni parempaa huolta kun mieskään ei anna itsensä repsahtaa.

Toi on kyllä totta :D En viitti ittenii antaa läskistyä tai lösähtää kun mieskin on niin hyvässä kunnossa :) Antaa mukavasti motivaatiota omaan reenailuun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Toi on kyllä totta :D En viitti ittenii antaa läskistyä tai lösähtää kun mieskin on niin hyvässä kunnossa :) Antaa mukavasti motivaatiota omaan reenailuun ;)

Mä olin jo läskistynyt ja lössähtänyt kun tavattiin mut oon ottanut itseäni vihdoin niskasta kiinni ja onnistuneesti pudottanut jo monta kiloa, matkaa on vielä mutta suunta on ylöspäin ja motivaatio huipussaan kiitos mm. mieheni kropan :D

Mun miehellä on mun makuun hyvä. Ei se mikään erityisen lihaksikas ole, mut urheilee aika paljon sellaista kestävyysurheilua ja on hoikka, joten ne lihakset mitkä on ja erityisesti se sikspäkki on kyl näkyvissä. Mut ei sekään kyllä mitään ilman paitaa kuljeskele julkisesti. Se ei edes tykkää auringonotosta ja aina yrittää hyvin auringolta suojautua, joten on aika kalpea :). Paitsi että, ehkä mun ei olis kuulunu vastata, koska koen kyllä itseni ei-pinnalliseksi :D.

Yhteistyössä