Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä?

vierailija
Oletko siis huumannut minut ja raiskannut. Kiitos tiedosta poliisi ottaa yhteyttä sinuun ja minä nyhdän jokaisen pennin sinulta oikeudessa
Et lukenut viestejäni kunnolla. Kerroin, että olen jo käynyt läpi koko miesvahvuuden poliisit mukaanluettuna.
Katsoin Purra&Kaikkonen videota, ja sitten nukahdin. Siksi vastaukseni viipyi.
Sekstaaminen vie voimia, ja lepo on tarpeen. Eipä ihme, että vanhuksilta viedään hoivapaikat, kun me ilolinnut emme kaikkeen ehditä pitämään heikompien puolia.
Jotkut miehet ovat hitaita syttymään , ja aikaa tuhraantuu tyhjään lätinään.

Olisi kiva kuulla palstan miekkosten vastauksia. Omat arvaukset:

Setis: 3 (vastaus 20)
Omppu: 1 (vastaus epäääräinen, mutta vihjailua monista)
Kruutis: 1 (Ei osaa ees valehdella vaikka mieli tekis.
Jokumuupalstapersu: 0 (vaihtaa puheenaihetta ja kaikki on naisten ja ne*rujen vikaa)

Keitäs muita täällä olikaan... vähiin on miehet käyneet. Ja aitoja tosimiehiä (positiivisessa mielessä) ei ole ollenkaan.
Palstamiehiä on ollut kuitenkin jonkin verran…äkkisältään tulee mieleen ainakin nämä (joita ei ole näkynyt ja ainakin yksi herroista tiettävästi pilven päällä):

-päätön
-Tripod
-Dah (harmaana muistaakseni)
-Timppa
-Data
-Dechs
-Turbojurpo
-Tatuoitu jätkä
-Majuri
-Pikkukaupunkilainen
-Occamin partaveitsi
-Metsänpeikko
-Hastur
-Triplaisä
-”minä” (kirjoitti harmaana)
-mies1
-Isämies
-MIES! (epek)
-Kepsis
-Asiankannattaja
-Ärsyttävä tyyppi
-TERO PEKKA SUVAKKI (näkyy harvemmin)
-Algoma (En ole varma onko Sir Algoma kadottanut nikkinsä uudistuksen myötä?)

@-roosaruusa- osais varmasti täydentää listaa

vierailija
Et lukenut viestejäni kunnolla. Kerroin, että olen jo käynyt läpi koko miesvahvuuden poliisit mukaanluettuna.
Katsoin Purra&Kaikkonen videota, ja sitten nukahdin. Siksi vastaukseni viipyi.
Sekstaaminen vie voimia, ja lepo on tarpeen. Eipä ihme, että vanhuksilta viedään hoivapaikat, kun me ilolinnut emme kaikkeen ehditä pitämään heikompien puolia.
Jotkut miehet ovat hitaita syttymään , ja aikaa tuhraantuu tyhjään lätinään.
Ahaa tunnustit oi kiitos paljon. Tiiätkö mitä poliisia askarruttanut rikos aalto on saatu ratkaista. 90luvulla ja vähän 2000 lukuakin niin eteläsuomessa liikkui nais raiskari. Häntä kutsuttiin poliisin tilannehuoneessa east are rapistiksi. Poliisi epäili että tämä nainen on vietellyt miehiä miesten kotiin ammatti maskeerauksessa tai jopa naamiossa joka oli ammatti ottein tehty. Mistäkö minä tiedän nämä poliisi jutut on että olen 30ansiokasta vuotta toiminut palkkion metsästäjän. Ja poliisit kun on ollut ongelmissa he ovat ottaneet minuun yhteyttä koska minun selvitys prosentti on sata jotkut voisi kuvailla minua yön ritariksi mutt ei se niin nöpönuukaa ole. Ainiin tämän naisen erikoismerkki oli köyttää sekainen uhrinsa kiinni sänkyyn ja tämän luvattoman seksin jälkeen nainen suuteli miesten kullia niin että siihen jäi punainen huulipuna tahra. Polissi epäili että tämä oli naisen alistuksen merkki uhreilleen tai tavallaan voitonmerkki. Poliisi epäilee että nainen voitonriemuisena kuvasi nämä. Mutta kiitos sinun tuntomerkit täsmää tähän naiseen ja sinusta on luvattu miljoonan euron palkkio. Olen niin täpinöissäni kun nyt kun jäit kiinni minusta tulee miljonääri ja saan sulan hattuuni kun ratkaisin mysteerin ja voin taas ylpeänä sanoa että selvitys prosenttini on sata. Nyt kuule pysy paikoillasi kun poliisit löytävät netti sijaintisi ja minä saan miltsin ja voin alkaa viettää lokosia eläkepäiviäni tahitalla rommi colia juoden:). Pääset maistamaan tiilenpäitä

• Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Oliko isokin?
.
.
Oli iso vehje.
Hiukan käyrä.🤭
Mulla taas tosi tiukka.
Ujujum.🤓🥳🥵
.
Ei se tod. pelkästään
meisselin centeistä
kii oo toi vehtauksen
kemia. Nää nää!
.
Jo katsekontakti, ihon ominaistuoksu, feromonit,
suutelu skillz, oråålis3ksi,
miehen ääni; jännite.
Koko helahoito ratkaisee.
.
Sitten on vielä
ns. henkimaailman
osasto, energiat - kahden
ihmisen s3ksuaalisynastria.
Jos mulla on duden kanssa
Venus square Pluto tai
Mars opposite Venus;
jtn tätä tyyliä 'pårnåaspektia',
niin vetovoima on niin
päräyttävä, että ikkunat
menee huuruun 500
metrin päässä.
.
.

• Rakkaus
vierailija
On joitain astrolog.
synastria-aspekteja,
jotka indikoi 'hullaannuin
ensisilmäyksellä'-tyyliseen
kemiaan. Se 'kemia'
puolestaan on mulle
hyvin pitkälti
>>> m i t ä ? <<<
Minun ja verrokkihlön
planeettaenergioiden
geometriset suhteet.

Mut nää on näitä,
vanhimpien sielujen
jorinoita. 👋

• Rakkaus
Palstamiehiä on ollut kuitenkin jonkin verran…äkkisältään tulee mieleen ainakin nämä (joita ei ole näkynyt ja ainakin yksi herroista tiettävästi pilven päällä):

-päätön
-Tripod
-Timppa
-Data
-Dechs
-Turbojurpo
-Tatuoitu jätkä
-Majuri
-Pikkukaupunkilainen
-Occamin partaveitsi
-Metsänpeikko
-Hastur
-Triplaisä
-mies1
-Isämies
-MIES! (epek)
-Kepsis
-Asiankannattaja
-Ärsyttävä tyyppi

Tästä puuttuu ainaskin Tammihärkä, miesTre, Dude-76, HraHuu, Äijä-69, Shadowhand, ZowieBovie, imperial, Urpo ja se yks heppu maskusta jonka nikki ei tuu mieleen ja varmasti puolet unohtui.

• Tykkää
vierailija

-päätön
-Tripod
-Timppa
-Data
-Dechs
-Turbojurpo
-Tatuoitu jätkä
-Majuri
-Pikkukaupunkilainen
-Occamin partaveitsi
-Metsänpeikko
-Hastur
-Triplaisä
-mies1
-Isämies
-MIES! (epek)
-Kepsis
-Asiankannattaja
-Ärsyttävä tyyppi

Sir Algoma käy täällä sillointällöin ilman nikkiä.
Seksikokemukset hänellä on hyvin väätimattomat. Jos venyttää mielikuvitusta niin ehkä 5 tai 6 löytyy.

• Rakkaus
vierailija
Ahaa tunnustit oi kiitos paljon. Tiiätkö mitä poliisia askarruttanut rikos aalto on saatu ratkaista. 90luvulla ja vähän 2000 lukuakin niin eteläsuomessa liikkui nais raiskari. Häntä kutsuttiin poliisin tilannehuoneessa east are rapistiksi. Poliisi epäili että tämä nainen on vietellyt miehiä miesten kotiin ammatti maskeerauksessa tai jopa naamiossa joka oli ammatti ottein tehty. Mistäkö minä tiedän nämä poliisi jutut on että olen 30ansiokasta vuotta toiminut palkkion metsästäjän. Ja poliisit kun on ollut ongelmissa he ovat ottaneet minuun yhteyttä koska minun selvitys prosentti on sata jotkut voisi kuvailla minua yön ritariksi mutt ei se niin nöpönuukaa ole. Ainiin tämän naisen erikoismerkki oli köyttää sekainen uhrinsa kiinni sänkyyn ja tämän luvattoman seksin jälkeen nainen suuteli miesten kullia niin että siihen jäi punainen huulipuna tahra. Polissi epäili että tämä oli naisen alistuksen merkki uhreilleen tai tavallaan voitonmerkki. Poliisi epäilee että nainen voitonriemuisena kuvasi nämä. Mutta kiitos sinun tuntomerkit täsmää tähän naiseen ja sinusta on luvattu miljoonan euron palkkio. Olen niin täpinöissäni kun nyt kun jäit kiinni minusta tulee miljonääri ja saan sulan hattuuni kun ratkaisin mysteerin ja voin taas ylpeänä sanoa että selvitys prosenttini on sata. Nyt kuule pysy paikoillasi kun poliisit löytävät netti sijaintisi ja minä saan miltsin ja voin alkaa viettää lokosia eläkepäiviäni tahitalla rommi colia juoden. Pääset maistamaan tiilenpäitä
Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Vastuu kirjoituksistani jää aina lukijalle.
Tänään näköjään sain jutuillani palstan pervoille jauhot suihin.

Tästä puuttuu ainaskin Tammihärkä, miesTre, Dude-76, HraHuu, Äijä-69, Shadowhand, ZowieBovie, imperial, Urpo ja se yks heppu maskusta jonka nikki ei tuu mieleen ja varmasti puolet unohtui.
Imperial on tuttu! HraHuu ei, mutta olet puhunut hänestä, joten jotain hänestäkin tiedän!😁

Ja kuka jäi puuttumaan listastani myös on Aries78, jota Ruutis aina sanoi Arieliks kun alkoivat hattuilla toisilleen!🤣
Mulle tuli tuosta aina mieleen pieni merenneito, vaikka kyseesä oli ISO mies!🤣❤

Ei hitto niitä miesten tappeluita niissä meidän ketjuissa!😂

Yhteistyössä