vierailija
Miksi teit sen?
Miksi teit sen?
En ole tehnyt mitään pahaa.Miksi teit sen?
Mutta miksi teit sen?En ole tehnyt mitään pahaa.
Mitä?Mutta miksi teit sen?
Saisko K:n tissien väliä?Saisko tissejä tähän väliin?
Onko teillä höpöyök-yhdistys?Ja ei ole vain yhtä ihmistä joka sanoo höpö tai yök, erikoista kuvitella sellaistakin.
No en tiedä mikä on, mutta tän ketjun jutut ja kuvittelut on olleet jo pitkään aika sairasta kamaa, jos olisi miehiä ei tälläisiä mietittäisikään.Onko teillä höpöyök-yhdistys?
Enemmån kunnon actionia olisi kehissä!!!No en tiedä mikä on, mutta tän ketjun jutut ja kuvittelut on olleet jo pitkään aika sairasta kamaa, jos olisi miehiä ei tälläisiä mietittäisikään.
Pitääkö olla penkkiriviläisiä päästäkseen jäseneksi?Onko teillä höpöyök-yhdistys?
Sekin, mutta kaikenlaiset henkilöruotimiset pysyisi pois.Enemmån kunnon actionia olisi kehissä!!!
JooPitääkö olla penkkiriviläisiä päästäkseen jäseneksi?
Joo ja pitää puhua SUOMEA. Liittymisen yhteydessä täytyy myös syödä Fazerin sininen suklaalevy.Pitääkö olla penkkiriviläisiä päästäkseen jäseneksi?
Taisi olla sveitsiläisen suklaan ystävä tää kyllä. Fazerin sinisen kannattajat on kyllä eri porukkaa.Joo ja pitää puhua SUOMEA. Liittymisen yhteydessä täytyy myös syödä Fazerin sininen suklaalevy.
Eikös Fazerin sininen ole juuri kielletty tässä yhdistyksessä?Joo ja pitää puhua SUOMEA. Liittymisen yhteydessä täytyy myös syödä Fazerin sininen suklaalevy.
Se on kiellettyä meidän MIÄSTEN yhdistyksessä.Eikös Fazerin sininen ole juuri kielletty tässä yhdistyksessä?
Okei no täytyy silti syödä ja jos tulee oksennus niin pääsee jäseneksi.Eikös Fazerin sininen ole juuri kielletty tässä yhdistyksessä?
Mitä tapahtui? Itsekin olen aika köyhä, mutta varakkaat vanhemmat.Mun rahat ei riitä enää, joudun ulosottoon.
Tääkin on ihana inspiraatiovideo kaikille Slovenian-reissua haaveileville. Mun uusin ihastus on toi Kranjska gora! Paikka Juliaanisten alppien keskellä lähellä Itävallan ja Italian rajaa!Lopeta se haastattelilulinkkien jakaminen mitä ne subsien vätykset ei ole vielä edes vaivautuneet kääntäämään. Eivät kiinnosta ketään muuta.
Mä haaveilen pepuista ja tisseistä.Haaveilen, mutta luultavasti ei ole varaa tänäkään kesänä tai vuonna.
Eli sun tekemisiä ei saa kritisoida mutta sinä saat tehdä samaa Discordin käyttäjistä?Sekin, mutta kaikenlaiset henkilöruotimiset pysyisi pois.
En ole huomannut mitään minuun kohdistuvaa, enkä itsekään tee henkilöön menevästi.Eli sun tekemisiä ei saa kritisoida mutta sinä saat tehdä samaa Discordin käyttäjistä?