Kuinka monen 3v..

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
SAnoo itte illalla, että mennään nukkumaan, mua väsyttää?? JA samalla, että ei lueta tänään, kun oon niin väsyny?
Meillä tuo tyttö nyt vähän yli 3v on kyllä aina ollut hyvä nukkumaan ja nukahtamaan, mut toi on musta jo niin ihmeellistä, että tuonikäinen tunnistaa väsymyksen ja osaa pyytää nukkumaan! Etenkin kun isosiskon kanssa taistellaan jokaikinen ilta nukkumaanmenon kanssa!
 
"vieras"
no meidän vajaa kolme vee sanoi ennen puolta seittemää että äiti, joko mentäis suihkuun ja nukkumaan. mä totesin, että kello on kyllä vasta aika vähän (yleensä kahdeksalta nukkumaan) mutta tyttö sanoi että kun minua nyt väsyttäis :)
 
Meillä molemmat lapset on sanoneet aika pienestä asti että väsyttää, haluan nukkumaan.

Eivät ole tulleet minuun tai isäänsä, me pilkimme pikkutunneille vaikka väkisin. Mutta äitini oli samanlainen jo lapsena, tokan haukotuksen jälkeen meni itse nukkumaan - sieltä se on varmaan peritty :)
 
"nnn"
Niin ovat erilaisia pienet, meillä myös on alle 3-vuotiaana pienempi, poika, sanonut että väsyttää ja haluaa nukkumaan kun taas isompi on aina taistellut nukkumaanmenon kanssa vaikka hyvin yön nukkuukin. Helpottavaa tosiaan kun ovat noin fiksuja. :D
 
vieras aloittaja
JOo, on siis muitakin :) meillä vaan ei oo kukaan lapsista ennen vapaaehtoisesti ehdottanu nukkumaanmenoa! Tai tämä samainen 3v kyllä ennekin ja jokaikinen kerta sitä jaksan ihmetellä
 
"nnn"
[QUOTE="nnn";24781015]Niin ovat erilaisia pienet, meillä myös on alle 3-vuotiaana pienempi, poika, sanonut että väsyttää ja haluaa nukkumaan kun taas isompi on aina taistellut nukkumaanmenon kanssa vaikka hyvin yön nukkuukin. Helpottavaa tosiaan kun ovat noin fiksuja. :D[/QUOTE]

Siis aloitti alle 3-vuotiaana, nyt 3,5v ja tänään sanoi päivällisen päätteeksi että nyt pääsee nukkumaan. :)
 
"nnn"
JOo, on siis muitakin :) meillä vaan ei oo kukaan lapsista ennen vapaaehtoisesti ehdottanu nukkumaanmenoa! Tai tämä samainen 3v kyllä ennekin ja jokaikinen kerta sitä jaksan ihmetellä
Minä kans alkuun ihmettelin ja välillä vieläkin, mutta ihanan helpottavaa kun ei tarvitse tapella nukkumaanmenon kanssa.
Hammaspesun jälkeen tuli antamaan unipusun ja paineli yläkertaan nukkumaan. :heart:
 
Meillä kuopus, nyt jo 6v, on aina itse ilmoittanut haluavansa nukkumaan jos ei olla älytty siihen mennessä laittaa :). Pyytää iltapalaa, sitten hampaiden pesua ja menee sänkyynsä ja nukahtaa. Aina on ollut hyvä nukkumaan ja nukkuu paljon. Esikoinen, 11v, taas on aina vängännyt ja keksinyt tekosyitä ettei tarvis käydä nukkumaan, ja vaikka olis väsynytkin niin ei saa muka unta vielä jne. Tosin sitten kun sen sinne sänkyyn saa, niin nukahtaa samantien, eikä herää vaikka talo rähjähtäis ympäriltä.
 
nyt on ruvennu meijän neiti 2,5v sanomaan joskus ett haluu nukkumaan. ja usein autossa kysyy saako nukkua kun väsyttää. pääsääntösesti kyllä niin huono nukahtamaan ettei mitään järkee, kukkuu ja kiukkuu puolilleöin ja pitää meijät samalla hereillä.
 
meillä kans 2vee tyttö sanoo monestikkin että väsyttää ja "kohta ***** pääsee päikkäriunille" :) MUTTA puolet illoista on sitä vastaan hangoittelua "ei ***** väsytä, ***** heräs justiin" :D

muoks. tähtien kohdalle kuuluisi siis tytön nimi :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä