Kuinka monella tämä palsta on ainoa "ystävä" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen kotiäiti ja niin varmaan moni muukin täällä. Olen yrittänyt harrastaa ja löytää ystäviä. Turhaan. Olemme muuttaneet uudelle paikkakunnalle ja aika yksinäistä elämäni nykyään onkin.
Palstalla luen muiden aloituksia, vastailen joihinkin jne. Tässä tuntuu olevankin nykyisin sosiaalinen elämäni. Naamakirjaa en harrasta.
Mistä niitä ystäviä oikein löytäisi? Joitakin on, mutta tapailu hankalaa kun asuvat kaukana.

pakko myöntää. mä olen asunut täällä samalla paikkakunnalla aina mutta kaikki kaverit on vaan syystä tai toisesta jäänyt, ei mulla ole ketään jolle voisin esim. soittaa :/
onneks on tää.

[QUOTE="vieras";24660522]pakko myöntää. mä olen asunut täällä samalla paikkakunnalla aina mutta kaikki kaverit on vaan syystä tai toisesta jäänyt, ei mulla ole ketään jolle voisin esim. soittaa :/
onneks on tää.[/QUOTE]

Niin, että muitakin löytyy. =)
Oma vikahan tämä on kun olen vähentänyt yhteydenpitoa ja muuttanut pois ja sitten jäänytkin kokonaan yksin. Tai onhan mulla mies ja lapsia, mutta ei ystäviä.
Ollessani yksinhuoltaja, minulla oli paljon enemmän ystäviä ja kavereita. Osa kavereista tosin oli miehiä. Ne jäi avioliiton myötä kokonaan pois ettei tulisi mitään ikäviä epäilyjä. Ehkä mies olisi ne hyväksynyt, mutta itse vähitellen pudotin heidät pois etten aiheuta mustasukkaisuutta.

Minusta teit tosi väärin kun hylkäsit kaverit avioliiton myötä! Et ollut oikea kaveri. Itse en ikinä voisi kuvitella hylkääväni miespuolisia kavereita avioliiton tai suhteen takia. Miehellänikin naispuolisia ystäviä, tosi hyviäkin, ja se on ok.

[QUOTE="Huh";24660580]Minusta teit tosi väärin kun hylkäsit kaverit avioliiton myötä! Et ollut oikea kaveri. Itse en ikinä voisi kuvitella hylkääväni miespuolisia kavereita avioliiton tai suhteen takia. Miehellänikin naispuolisia ystäviä, tosi hyviäkin, ja se on ok.[/QUOTE]

Sama täällä. Ja jos aviomies alkaisi sellaista vaatia, se olis mies joka lähtee mun elämästä, ei ystävät.

Ei minullakaan ole mitään muuta kuin perheeni. Onpahan sitten aikaa perheelleni. Nykyään olen vähentänyt tällä palstallakin oloa ihan syystä ettei vaan jaksa aina tätä.

Sama täällä.Asutaan uudella paikkakunnalla,ja en tunne täältä ketään.
Yksi ystävä löytyy joka asuu muualla,mutta harvoin enää viitsin kertoa asioitani hänelle.Joskus jaoimme kaikki asiat,ja siksi tuntuukin pahalta ,kun se yhteysä on vuosien aikana kadonnut.

Harvassa ne ystävät on minullakin. Kaksi jätti minut kokonaan lapsettomuutensa vuoksi kun itse sain lapsen :( ja yksi suuttui ihan älyttömästä syystä ja päätti deletoida minut elämästään.

Niin paljon saanut kärsiä ystävien vuoksi, että joskus tuntuu yksinolo paremmalta vaihtoehdolta. Yritin tutustua yhteen äitiin täällä, mutta puhui niin paljon selän takana :(

Olisko mitään ideaa sellanen "etsitään ystävää"- tyylinen palsta. Musta olis ainakin tosi kiva löytää mameja/odottavia ihmisiä ystäviksi. Niin, että voisi joskus vaikka nähdäkkin ja käydä jossain? Esim. ulkoilemassa, kahvilla, tai mitä muuta tahansa koskaan haluaisikaan tehdä :)
Ehdotus vain, omasta mielestä jopa kiva sellainen (: !

Yhteistyössä