Kuinka monella on nettitikku?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mulla oli Dnan mokkula ja palautin sen :kieh:

muka kattavin ja paras verkko.. pskat sanon minä. Reissataan jonkin verran eikä se toiminut autossa juuri mitenkään. Kaupungissa yhtään sen nopeammin. Sain ohjeeksi pakottaa sen 3G verkkoon ja miten kävi, se lakkasi kokonaan toimimasta :headwall:
 
Meillä oli testiksi DNA:n tikku. Lupasivat 1M, toteutui 5kt. Elisan 3g ei tänne yllä, mutta kännykällä pystyn kyllä nettailemaan (edge-aluetta).
Asun 70km päässä Helsingistä. Eli vaikka kattavuusaluekartta sanoisi mitä, vänkää vaikka väkisin tikkuusi parin viikon testiaika. Semmoinen että voit palauttaa sen ilman lisäkuluja jos ei pelitä, ettet ole ainakaan missään kahden vuoden pulassa.
Meillä Soneran @450 + harava katolla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Meillä oli testiksi DNA:n tikku. Lupasivat 1M, toteutui 5kt. Elisan 3g ei tänne yllä, mutta kännykällä pystyn kyllä nettailemaan (edge-aluetta).
Asun 70km päässä Helsingistä. Eli vaikka kattavuusaluekartta sanoisi mitä, vänkää vaikka väkisin tikkuusi parin viikon testiaika. Semmoinen että voit palauttaa sen ilman lisäkuluja jos ei pelitä, ettet ole ainakaan missään kahden vuoden pulassa.
Meillä Soneran @450 + harava katolla.
Pitäisi tuossa olla 2 viikon palautusaika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Meillä oli testiksi DNA:n tikku. Lupasivat 1M, toteutui 5kt. Elisan 3g ei tänne yllä, mutta kännykällä pystyn kyllä nettailemaan (edge-aluetta).
Asun 70km päässä Helsingistä. Eli vaikka kattavuusaluekartta sanoisi mitä, vänkää vaikka väkisin tikkuusi parin viikon testiaika. Semmoinen että voit palauttaa sen ilman lisäkuluja jos ei pelitä, ettet ole ainakaan missään kahden vuoden pulassa.
Meillä Soneran @450 + harava katolla.
joo Dna:llahan on se 14vrk kokeiluaika. Josta myyjä ei maininnut mitään. Eikä siitä että jos sen palauttaa, pitää olla kaikki alkuperäiset pakkaukset ja brosyyrit mukana. No arvaa oliko kun ostimme sen tikun eteläsuomesta ja reissattiin yöjunalla pohjoiseen lapsen kanssa, eipä tullu mieleen alkaa mitään pahvilaatikoita mukana roudaamaan...

onneksi kun aikani vänkäsin, sain luvan palauttaa sen ilman myyntipakkausta...

se kaiken lisäksi kuumeni ihan hemmetisti se mokkula. en tiiä miksi.

Joo ja Saunalahden kännykkänetti toimi oikein mainiosti monessa paikassa missä Mokkula ei saanut yhteyttä ollenkaan...
 
lh
Meillä on tää elisan tikku pelittäny kyllä tosi hyvin ja on mun mielestä riittävän nopea. Mutta me asutaan ihan keskustan tuntumassa. Syrjemmällä en tiedä miten toimii.
 
Niinjoo, sen voisin lisätä, että mulla toi toinen on 1M, toinen sen 512 ja yhtälailla ne toimivat.

Kun ton 1megasen sopimus loppuu, otan kolmannenkin hitaammalla. Turhia ne nopsat kun eivät kuitenkaan nopeammin toimi. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Meillä oli testiksi DNA:n tikku. Lupasivat 1M, toteutui 5kt. Elisan 3g ei tänne yllä, mutta kännykällä pystyn kyllä nettailemaan (edge-aluetta).
Asun 70km päässä Helsingistä. Eli vaikka kattavuusaluekartta sanoisi mitä, vänkää vaikka väkisin tikkuusi parin viikon testiaika. Semmoinen että voit palauttaa sen ilman lisäkuluja jos ei pelitä, ettet ole ainakaan missään kahden vuoden pulassa.
Meillä Soneran @450 + harava katolla.
Pitäisi tuossa olla 2 viikon palautusaika.
Hyvä. Ainakin DNA:n mokkulan mukana tulevalla ohjelmalla näkee suht tarkkaan kuinka nopeasti toimii.
 
Halikatti
Soneran ja toimii aika hyvin.
Tajusin vielä, että sellainen selain kuin Opera on Exploreria nopeampi ja latasin sen koneelle. Sillä ei tosin onnistu kirjautumiset juuri minnekään (esim. tälle palstalle.) (siksi oon aina harmaana!) Mutta sillä on hiukan nopeampaa selailla huutista yms.

Meil oli ensin DNA (Ei toiminut melkein ollenkaan)

ja sitten Elisan (Saunalahden) se oli nopea, mutta ne myivät sen kertomatta 24kk määräaikaisuudesta, kännykkäliittymän kanssa, jolloin vedin herneet nenään ja palautin koko hässäkän. En halua kännyn kanssa sitoutua mihinkään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
Soneran ja toimii aika hyvin.
Tajusin vielä, että sellainen selain kuin Opera on Exploreria nopeampi ja latasin sen koneelle. Sillä ei tosin onnistu kirjautumiset juuri minnekään (esim. tälle palstalle.) (siksi oon aina harmaana!) Mutta sillä on hiukan nopeampaa selailla huutista yms.

Meil oli ensin DNA (Ei toiminut melkein ollenkaan)

ja sitten Elisan (Saunalahden) se oli nopea, mutta ne myivät sen kertomatta 24kk määräaikaisuudesta, kännykkäliittymän kanssa, jolloin vedin herneet nenään ja palautin koko hässäkän. En halua kännyn kanssa sitoutua mihinkään!
Mulla on kännykässä OperaMini. se prässää sivut niin pieniksi että niitä on mahdollista selata. Muuten menis hermo samantien.
 

Yhteistyössä