kuinka monella on mennyt vedet muttei ole tullut supistuksia vaan..

• Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
joo
Kahdesti käynyt niin että vedet mennyt ja supistukset alkanut vasta n. 40 tunnin päästä. Vedet menneet viikoilla 38+1 (lapsi syntyi 38+3) ja 40+3 (syntyi 40+5).
Molemmilla kerroilla jouduttu antamaan lisäksi jossain vaiheessa oks.tippaa koska omat supistukset ei oo olleet tarpeeksi tujuja. Synnytykset olleet pitkiä, 18h ja 20h.
Kokemus myös kahdesta supistuksilla alkaneesta synnytyksestä, kestäneet molemmat vain kymmenisen tuntia ja tippaa ei ole tarvittu.
Synnytys muuten sattuu alusta asti paljon enemmän jos vedet menee, kai se vesi siellä kohdussa jotenkin "pehmentää" supistuksia tms.

A-79
Mulla meni vedet rv 40+3. Rv 40+5 laitettiin oksitosiini tippa, kun ei supparien teho riittäny. Kahdelta iltapäivällä laitettii tippa ja tyttö synty yhdeltätoista illalla. Oli pitkä synnytys, mutta tulos oli täydellinen. Hyvä mieli jäi synnytyksestä.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
:wave: olin kyllä viikolla 37, eli vedet meni "kerralla"ja illalla menin sairaalaan, seuraavaan iltapäivään odoteltiin ja kun ei mitään tapahtunut käynnistettiin.
mulla meni kans illalla myöhään vedet ja sairaalaan mentiin heti. Mitään ei tapahtunut, kysyttiin multa että haluanko tipan vai odotetaanko viä. Halusin ite odottaa ja 26 tuntia vesien menosta tyttö syntyi sitte itekseen.

Yhteistyössä