Kuinka monella on kalju mies?

  • Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuplaäippä08:
Kyllähän toi kaljuuntuminen voi johtua testosteronin isosta määrästä, joka nyt tietysti vois petipuuhiinkin liittyä. Jos nyt jotain selitystä haetaan, mutta aika kaukaa haettua on.

Mulla on kalju mies myös :)
Ja petipuuhat sujuu???
 
S
Mieheni ihmetteli etta miten Suomessa on niin paljon kaljuja miehia, taallapain hiukset pidetaan vaikka vakisin paassa esim. laakkeilla, hiustensiirroilla. Mita paksummat hiukset, sita enemman porraa naisia ymparilla :).
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ne kelle kalju sopii niin on seksikkäitä miehiä. Kaikille se ei sovi. Etenkin miehekäs harteikas ja kalju, niin jaiks.
En ole ikina kylla nahnyt seksikasta ja kaljua, mutta makuasioitahan nama ovat. Tiedatteko yhtaan ulkomaan tahtea joka olisi kalju?
 
J
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ne kelle kalju sopii niin on seksikkäitä miehiä. Kaikille se ei sovi. Etenkin miehekäs harteikas ja kalju, niin jaiks.
En ole ikina kylla nahnyt seksikasta ja kaljua, mutta makuasioitahan nama ovat. Tiedatteko yhtaan ulkomaan tahtea joka olisi kalju?
No jos sä et ole niin ei se sitä tarkoita ettenkö minä ois. Suomessa on paljon seksikkäitä kaljuja miehekkäitä miehiä.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ne kelle kalju sopii niin on seksikkäitä miehiä. Kaikille se ei sovi. Etenkin miehekäs harteikas ja kalju, niin jaiks.
En ole ikina kylla nahnyt seksikasta ja kaljua, mutta makuasioitahan nama ovat. Tiedatteko yhtaan ulkomaan tahtea joka olisi kalju?
Esim. Bruce Willis, Vin Diesel, Billy zane

 
S
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ne kelle kalju sopii niin on seksikkäitä miehiä. Kaikille se ei sovi. Etenkin miehekäs harteikas ja kalju, niin jaiks.
En ole ikina kylla nahnyt seksikasta ja kaljua, mutta makuasioitahan nama ovat. Tiedatteko yhtaan ulkomaan tahtea joka olisi kalju?
Esim. Bruce Willis, Vin Diesel, Billy zane

Ok, mutta kukaan noista ei mielestani ole seksikas :). Mutta taas kerran makuasia. Ja ilmeisesti nuo ovat kaikki luonnostaan kaljuja, Suomessahan miehet jopa ajelevat kaljun vapaaehtoisesti.
 
On kalju.
Eikä ole seksissäkään valittamista.

Mutta mä en kyllä ole ajatellut, enkä tämän "informatiivisen" ketjunkaan jälkeen ajattele, että nuo kaksi asiaa juurikaan kulkisivat käsi kädessä.
 
YÄK
Suhteeni lopahti sitä mukaa mitä klajummaksi mies tuli. En halunnut sitä enää enkä myöskään kehdannut liikkua sen kanssa missään. Hävetti sen puolesta niinn paljon, koska kaikki tuijotti. En aio enää koskaan seurustella kaljuuntuvan ukon kanssa. Kyllä miehellä pitää tukka olla. Kaljussa ei ole MITÄÄN SEKSIKÄSTÄ!
 
Ymmärrän edellistä viestittäjää
Tuntuu, että kyllä tässä maailmassa on oikeuttakin olemassa. Tunsin erään tyypin, joka koko nuoruutensa ja osan aikuisuudestaan oli todella täynnä itseään ja mielestään lahja naisille. En kelvannut hänelle. Mutta annas olla, nyt nelikymppisenä kyseinen tyyppi on kaljuuntuva ja vatsakas ! HA HA! Ja minulla on komea tuuheatukkainen mies! Ja tämä juttu on tosi.
 
melli
Alkuperäinen kirjoittaja YÄK:
Suhteeni lopahti sitä mukaa mitä klajummaksi mies tuli. En halunnut sitä enää enkä myöskään kehdannut liikkua sen kanssa missään. Hävetti sen puolesta niinn paljon, koska kaikki tuijotti. En aio enää koskaan seurustella kaljuuntuvan ukon kanssa. Kyllä miehellä pitää tukka olla. Kaljussa ei ole MITÄÄN SEKSIKÄSTÄ!
Oletpa kamala :eek: mitäs hävettävää kaljussa on? Miksi edes olit miehen kanssa kerta ei luonne miellyttänyt? Vai pelkän kaljunko takia jätit?
 
vieras
Itse en pitänyt kaljua yhtään viehättävänä, oikeastaan päinvastoin, mutta sitten tapasin poikaystäväni :) ihana pörröpää se vielä kolme vuotta sitten oli, nyt vaan hiusraja sen verran takana, että pitää kaljuna. Parempi näin :)
 

Yhteistyössä