Kuinka monella on kalju mies?

  • Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mitens kaljuus ja seksi liittyvät yhteen?

Ja vastaus kysymykseen, ei ole, valitettavasti.
En mä tiedä, testosteronit jyllää, halut on suuret, mutta tutkimusten mukaan suuri testost. määrä vie hiukset,.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
mulla on kans "kalju" mies, paitsi että hiukset ajeltu pois. hiukset kyllä kasvaa mutta hän tykkää pitää lyhyenä tukan.
Maailman helpoin tukka. :D Näin meilläkin. Ja poikakin pyysi tänään leikkaamaan kaiken tukkansa pois.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla on ihan aidosti kalju mies. Ja juu, seksi sujuu :LOL: Itse olen kiharapää, kuten ilmeisesti ap:kin ainakin nikistä päätellen :xmas:
Joo, eiks oo näin..aina saa kun haluu.
Entisessä suhteessa oli toisin.
 
Huisi hippu
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
mulla on kans "kalju" mies, paitsi että hiukset ajeltu pois. hiukset kyllä kasvaa mutta hän tykkää pitää lyhyenä tukan.
Maailman helpoin tukka. :D Näin meilläkin. Ja poikakin pyysi tänään leikkaamaan kaiken tukkansa pois.
helppo kuin mikä ja musta on kivaa hiplailla sellasta tukkaa... :D
 
Huisi hippu
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Kalju ja harmaa partakin :) shamppoot säästyy minulle jolla tukkaa sitäkin enemmän :D
mun mies pesee päänsä vaikka hiukset ois kahden millin pituiset. ei se pää tule puhtaan tuoksuiseksi jos pelkällä vedellä huuhtelee.
 
Mrs
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla on ihan aidosti kalju mies. Ja juu, seksi sujuu :LOL: Itse olen kiharapää, kuten ilmeisesti ap:kin ainakin nikistä päätellen :xmas:
Kolmas samanmoinen ilmoittautuu :D :D
Meitähän on monta :whistle: Oisko nuilla "aidosti" kaljuilla miehillä joku kiharapää fetissi :|
Tästähän kehkeytyisi todellinen aihe tutkimukseen... :)
 
Huisi hippu
hei, kaljuus riippuu geeniperimästä, elämäntavoista, stressistä, hormooneista ja sairauksista. en sanoisi että kaikki kaljut miehet on innokkaampia sängyssä kuin tuuheahiuksiset miehet. miehen iällä myös merkitys. esim mun pappa omistaa 5cm korkean harmaan kiharaisen pään, mutta kaikki hänen viisi poikaansa kaljuuntuivat aikuis-iällä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
hei, kaljuus riippuu geeniperimästä, elämäntavoista, stressistä, hormooneista ja sairauksista. en sanoisi että kaikki kaljut miehet on innokkaampia sängyssä kuin tuuheahiuksiset miehet. miehen iällä myös merkitys. esim mun pappa omistaa 5cm korkean harmaan kiharaisen pään, mutta kaikki hänen viisi poikaansa kaljuuntuivat aikuis-iällä.
Monesti se ominaisuus saattaakin tulla äidin suvusta. Mun isällä on vielä yli 60 vuotiaana hyvä tukka, mutta veli on aikalailla kaljuuntunut. Se alkoi jo 20 vuotiaana.

Mä en oo koskaan pitänyt kaljuuntumista mitenkään erikoisena juttuna, oon aina ajatellut, että se kuuluu miehen elämään ja että se on oikeastaan ihan hauskaa. Mikäli pää on hyvän muotoinen. :p Siskonkin mies on kalju. Näyttää hyvältä, kun pitää tukan aina poissa, eikä yritä peittä kaljua tai helli kranssia.
 

Yhteistyössä