Kuinka monella oma kesämökki?

  • Viestiketjun aloittaja apila-apila
  • Ensimmäinen viesti
apila-apila
Millainen ja millaisella paikalla? Kuviakin saa laittaa, jos joku huima uskaltaa :) Meiltä se mökki puuttuu, kun puuttuu oma talokin. Mutta kaikki aikanaan ja saahan sitä haaveilla :) Minkä ikäisinä olette mökkinne ostaneet/saaneet?

Hyvää Juhannusta :flower:
 
Meillä on mökki. Ennakkoperintönä tullut. 3h+ keittiö ja sauna järven rannalla etelä-pohjanmaalla.
Olin 19 kun sain.
Miehelle tulossa mökki omalta puolelta pian. Kahdella ei tehdä mitään joten toinen menee myyntiin,mutta kumpi niin siitä varmaan väännetään kättä seuraavat vuodet :D
 
tytär
On mökki. Tai no, suvun se on, isä omistaa veljensä kanssa puoliksi, mutta veli on tarjonnut jo omaa osuuttaan.

Vaatimaton 2h+k, sähkö ja vesi tulee, sisä- ja ulkovessa, ulkosauna. Ei järven rannalla, mikä mun mielestä ainoa iso miinus. :s
 
vanhemmilla on mökki järven rannalla jossa saadaan olla ja siellä oma piharakennus meidän perheelle... myös miehen faijalla on sellai maatalomökki ja järvenrantamökki jossa saadaan olla, myös yks metsämökki mutta siellä ei kauheesti tuu oltua. Eli omaa ei oo kun on noita paikkoja niin paljon muutoinkin ettei meinaa yhden kesän aikana kunnolla edes niissä olla...
 
hipsu
Me ostettiin mökki 5-vuotta sitten, järvenrannalta. Ihana oma piilopaikka, yksi naapuri koko järvellä. Ja muita ei koskaan tulekaan =) Oltiin tuolloin 25-vuotiaita. Hillat, karpalot, mustikat ja puolukat kasvaa pihalla =P Muutama hirvi asustelee nurkilla.
 
Mulla on oma mökki järven rannalla.
Se on omista hirsistä rakennettu -90 luvun alussa sellainen perusmökki tupakeittiö ja erillinen sauna. Väriltään naavanvihreä ja mustikansininen ovi :heart:
Neliöitä n.40
Nyt se on on ollut viime vuodet samoilla ihanilla vuokralaisilla koska meidän porukka ei sinne mahdu.
Vuokrarahoilla fiksaillaan ja ostellaan sinne uutta pikkuhiljaa ja joskus sitten kun on saunasta on tehty huone ja sinne on tullut ulkosauna ja aitta niin me vietetään siellä kesät.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja tytär:
On mökki. Tai no, suvun se on, isä omistaa veljensä kanssa puoliksi, mutta veli on tarjonnut jo omaa osuuttaan.

Vaatimaton 2h+k, sähkö ja vesi tulee, sisä- ja ulkovessa, ulkosauna. Ei järven rannalla, mikä mun mielestä ainoa iso miinus. :s
no eihän tämä ole OMA mökki!!??
 
cella
me ostettiin tää n. 3v sitten. täällä olen mökillä nytkin.

täää on melkeinpä 100km omasta kotoa, menee n. tunti suuntaansa. isohkon järven rannalla. mökissä on ISO tupakeittiö, tupakeittiön päällä on pieni yläkerta joka on ns. lasten valtakuntaa. sitten löytyy olkkari ja olkkarin "takana" pieni makuualkovi joka on mun ja miehen makkari. sauna löytyy rannasta. omaa tonttia joku 4300m2. vesi tulee ja sähköt on. jätevesijärjestelmä on alkeellinen ja se pitäisi uusia kokonaan.

ainoa miinus tässä on se että rantamme vesi on joskus toooooooodella likaista. ollaan sellaisessa notkelmassa ettei vesi liiku tarpeeksi ja kaikki irtohörty, pöly, levät ym ym ym jää tuohon helposti lillumaan. joudutaan silloin sit lähtee muualle uimaan kun tässä ei voi. onneksi kuitenkin useimmiten on puhdas ranta.
 
cella
Alkuperäinen kirjoittaja cella:
me ostettiin tää n. 3v sitten. täällä olen mökillä nytkin.

täää on melkeinpä 100km omasta kotoa, menee n. tunti suuntaansa. isohkon järven rannalla. mökissä on ISO tupakeittiö, tupakeittiön päällä on pieni yläkerta joka on ns. lasten valtakuntaa. sitten löytyy olkkari ja olkkarin "takana" pieni makuualkovi joka on mun ja miehen makkari. sauna löytyy rannasta. omaa tonttia joku 4300m2. vesi tulee ja sähköt on. jätevesijärjestelmä on alkeellinen ja se pitäisi uusia kokonaan.

ainoa miinus tässä on se että rantamme vesi on joskus toooooooodella likaista. ollaan sellaisessa notkelmassa ettei vesi liiku tarpeeksi ja kaikki irtohörty, pöly, levät ym ym ym jää tuohon helposti lillumaan. joudutaan silloin sit lähtee muualle uimaan kun tässä ei voi. onneksi kuitenkin useimmiten on puhdas ranta.
ja esim. nyt ranta on siinä kunnossa ettei siinä voi uida. on paksu kerros jotain keltaista hörtyä.... :( joudutaan kohta lähtee toiselle rannalle uimaan.
 

Yhteistyössä