Kuinka monella keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

takana?

Vieras
Yritin joka kuun viestiketjuista tutkia, kuinka moni on raskaana km:n jälkeen. Urakka olisi melkoinen, joten ajattelin luistaa näin :)

Itselläni km viikko sitten (kehitys loppunut viikolla 6) ja nyt olen aivan varma, että seuraavakin mahdollinen raskaus menee kesken... olen huomannut, että samat pelot lähes kaikilla. Eli nyt ihania ja rohkaisevia tarinoita keskenmenon kokeneilta meille kaikille keskenmenon saaneille. Kermeissä vain muutama ihminen viestittelemässä, mutta uskon teitä jo pidemmällä olevia olevan enemmänkin!

Eli milloin kesken, kuinka nopeasti uudestaan raskaaksi ja nykytilanne?

Heippa.

Viime lokakuussa alettii yritää lasta. Tulin helposti raskaaksi mutta tammikuussa rv 8 tuli km. Sit taas jatkettii yritystä ja tulin raskaaksi. ja taas rv 9 tuli km. joka tuli nyt heinäkuun alussa. mutta yrityksiä on taas jatkettu. ja mehän ei luovuta. Me halutaan lapsia. Kertokaa muutkin kokemuksianne!

Viiden vuoden yrittämisen ja kolmen inseminaatiohoidon jälkeen elämäni ensimmäinen positiivinen r.testi tulos 11/04. Raskaus meni kuitenkin kesken, kehitys oli pysähtynyt n. vkolla 8. Kaavinnan jälkeen yhdet menkat ja neljännellä inssihoidolla tärppäsi heti uudestaan 03/05 ja nyt onnellisesti raskaana rv 21 =)

Kaikki mennyt oikein hyvin ja vauvan liikkeet tuntuvat jo selvästi. Kovasti jo miehen kanssa odotellaan jouluksi kotiin saatavaa nyyttiä!

Ihana kuulla ettei kaikilla ole vain keskenmenoja toisensa perään. Jotenkin tuntuu siltä, että näillä palstoilla tulee vain niitä kauhu-juttuja, joita ei kenellekkään toivoisi, mutta ehkäpä se on siinä juuri se juttu.. siis ne joilla kaikki menee sitten hyvin, hylkäävät nämä sivut ja vain me ""epätoivoisessa"" tilanteessa olevat etsimme täältä lohtua :-) Hyvä silti, että näitä sivustoja on, olen lukenut monia ihania ja auttaviakin juttuja täältä!

Lisää onnellisia tarinoita!!!