Kuinka monella "heterolla" on lesbokokeiluja?

• Viestiketjun aloittaja "Kirppu"
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se nyt vaan on niin, että kunnon hetero ei kiinnostu jos ihmisellä ei ole eri merkkistä värkkiä housuissa kuin itsellä on. Se ei heteroa paljon lämmitä vaikka olis millainen luonne jos toisella ei ole nussimiseen tarvittavaa laitosta.

Heteronainen ei todellakaan kiihotu kauniista naisista. Heillä ei ole mulkkua jota hän kaipaa.
Heh. No mitäs jos sovitaan sitten niin, että heteronainen myytti, niin saadaan tämä munista vänkääminen loppumaan.

umpihetero
Kyllä se nyt vaan on niin, että kunnon hetero ei kiinnostu jos ihmisellä ei ole eri merkkistä värkkiä housuissa kuin itsellä on. Se ei heteroa paljon lämmitä vaikka olis millainen luonne jos toisella ei ole nussimiseen tarvittavaa laitosta.

Heteronainen ei todellakaan kiihotu kauniista naisista. Heillä ei ole mulkkua jota hän kaipaa.
Totta.

umpihetero
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29977023:
Heh. No mitäs jos sovitaan sitten niin, että heteronainen myytti, niin saadaan tämä munista vänkääminen loppumaan.
Ei tarvitse sopia, koska meitä oikeita heteroita on paljon, te bi-ihmiset ette vain jostain syystä suostu uskomaan sitä.

Ei tarvitse sopia, koska meitä oikeita heteroita on paljon, te bi-ihmiset ette vain jostain syystä suostu uskomaan sitä.
No tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko niin, että heteronaisia on, mutta hekin voivat fantasioida naisista tai jopa harrastaa seksiä naisten kanssa (vaikka ovatkin enemmän miehiin päin), tai sitten heteronaisia ei ole lähes ollenkaan, eli kukaan ei oikeastaan halua erityisesti juuri niitä miehiä. Kumpi näistä teille nyt käy?

umpihetero
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29978465:
No tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko niin, että heteronaisia on, mutta hekin voivat fantasioida naisista tai jopa harrastaa seksiä naisten kanssa (vaikka ovatkin enemmän miehiin päin), tai sitten heteronaisia ei ole lähes ollenkaan, eli kukaan ei oikeastaan halua erityisesti juuri niitä miehiä. Kumpi näistä teille nyt käy?
Kyllä meitä heteronaisia on vaikka kuinka paljon, mutta kaikki eivät vain tule tähän ketjuun, koska tässähän peräänkuulutettiin kokemuksia naisten kanssa. Meillä umpiheteroilla niitä ei ole, eikä edes haaveilla sellaisista.

Kyllä meitä heteronaisia on vaikka kuinka paljon, mutta kaikki eivät vain tule tähän ketjuun, koska tässähän peräänkuulutettiin kokemuksia naisten kanssa. Meillä umpiheteroilla niitä ei ole, eikä edes haaveilla sellaisista.
Itse asiassa aika monella heteronaisella on fantasioita naisista - fantasia ei tarkoita vielä, että haluaisi toteuttaa sen eikä myöskään se tarkoita, että olisi kaappi-bi tms. Ihmisillä on aika paljon sellaisia fantasioita, jotka vaan kiihottavat, vaikka he eivät ikinä tosielämässä haluaisi niiden toteutuvan. Ja onhan tässä ketjussa umpiheterot raportoineet kokemuksista naisten kanssa.

Se, että itse ei fantasioi naisista tai itsellä ei ole naiskokemuksia, ei tarkoita vielä, että kenelläkään muullakaan heterolla ei voisi olla.

autan teitä olkaa hyvät
Mikä vaivaa noita ihmisiä, jotka harrastavat seksiä sellaisen kanssa joka ei edes kiihota! !?? Oli sitten kyseessä nämä ns heterot jotka nussii huvikseen omankin sukupuolen kanssa tai sitten erin. Menkää lääkäriin.

Hetero on hetero
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29978483:
Itse asiassa aika monella heteronaisella on fantasioita naisista - fantasia ei tarkoita vielä, että haluaisi toteuttaa sen eikä myöskään se tarkoita, että olisi kaappi-bi tms. Ihmisillä on aika paljon sellaisia fantasioita, jotka vaan kiihottavat, vaikka he eivät ikinä tosielämässä haluaisi niiden toteutuvan. Ja onhan tässä ketjussa umpiheterot raportoineet kokemuksista naisten kanssa.

Se, että itse ei fantasioi naisista tai itsellä ei ole naiskokemuksia, ei tarkoita vielä, että kenelläkään muullakaan heterolla ei voisi olla.
Umpiheterolla ei ole kokemusta naisista.

Miksi haluat uskotella itsellesi, että "monet heteronaiset haluavat lesboseksi ja että se on normaalia"?

Katsokaa naisen ja miehen housuihin ja miettikää sitten mikä on normaalia ja mikä ei. Seksiä ei päällä harrasteta, kyllä naisen emättimeen on kyrpä tarkoitettu ja muunlainen seksi on poikkeavuus. Se on fakta.
Se että sitä tapahtuu luonnossakin, ei tee siitä normaalia.

Kerrotteko vielä mitkä eläin lajit harrastavat toisten perseen hoonaamista tai sukuelimien sormeilua säännöllisesti? Ja kuinka suuri osa eläimistä panee homosti jos saatavilla olisi toinen sukupuoli?

Lesboko ... no en oo
Olen mielestäni seksuaalisesti avarakatseinen, mutta umpihetero. Miesten kanssa on ollut jos jonkinlaista kokeilua, mutta en koskaan voisi ryhtyä suhteeseen naisen kanssa. Kaipaan ja tarvitsen munaa seksissä. Mies seksikumppanina on innostava. Inhoan omiakin alapäätuoksuja, en halua kajota kenenkään tussuun, yök. Joskus olen fantasioinut seksistä naisen kanssa, mutta sekin on ollut aina ryhmäseksitilanne läsnäolevia miehiä kiihottaakseni tms. :D Minua on usein syytelty lesboksi, kun puolustan homojen oikeuksia ja ihmisoikeuksia yleensä. Mielestäni nimittelijöillä on luurankoja omissa kaapeissaan.

Täältä ilmottautuu myös yksi lisää, joka on ajatellut ko. asiaa. Vielä ei ole rohkeus riittänyt ihan sänkyyn asti, vaikka halua olis. Toistaiseksi oon vaan tyytynyt fantasioimaan :) jos joku haluaa keskustella asiasta enemmänkin, heitä yv ;)

Sunnis
Olen useikin fantasioinut oman kivan merkeissä naisista ja jossain vaiheessa jopa ajattelin kokeilla ihan käytännössäkin. Ei ole kuitenkaan koskaan tullut toteutettua, kun nykyisin olen ihan naimisissa miehen kanssa ja pari lastakin on siunaantunut meille.

Yhteistyössä