Kuinka monella "heterolla" on lesbokokeiluja?

• Viestiketjun aloittaja "Kirppu"
  • Ensimmäinen viesti
No en kerro
Joskus tulee oman kivan yhteydessä katseltua videoita itseään tyydyttävistä naisista, mutta tosielämässä en todennäköisesti olisi naisen kanssa "silleen". Fantasiataso riittää.

Haarapääsky
Mitenkähän tämän nyt ottaa? Joskus teininä tuli kaverin kanssa vertailtua pimpsoja kun kaverini oli harrastanut ekaa kertaa seksiä. Mietittiin sitten että näkyykö se jotenkin päällepäin, jos immenkalvo on puhjennut. Samalla tutkittiin sormella, onko meidän värkit eri tuntuisia. Kyllä tuo kiihottikin, mutta mihinkään varsinaiseen sekstaamiseen ei kyllä johtanut.

"Jaahas"
Mitään sataprosenttisia heteroja, homoja, lesboja ja bissejä ei ole olemassakaan. Jokainen ihminen on yksilö ja luokittelu on aivan turhaa, eikä koskaan täsmällistä.
Älä höpötä.

Suurin osa ihmisistä on umpiheteroita. Suurinta osaa ihmisiä todellakin etoo ajatus että värkkäilisi jotain samaa sukupuolta olevien sukuelimien kanssa.
Ketä normaalia kiinnostaa värkätä homojuttuja kun on eri sukupuolikin olemassa?

Cacha
Minua aikoinaan jallitti yksi julkilesbo, ihan sievä siro tyty, ja olinkin jossain vaiheessa jo ajatuksissani päättänyt kokeilla. Kuitenkin ajatus siitä, että olisin joutunut nuolemaan häntä esti tämän ajatuksen toteuttamisen. Sormipeliä ja suutelua olisin voinut kokeilla, mutta puolittain yökötti ajatus toisen naisen värkin nuolemisesta. :X

Uskon ja omalla kohdallani olen huomannut että naiseen voi tuntea todella vetoa, vaikka on umpihetero. Ihailen ennakkoluulottomia ja rohkeita naisia ketkä ei välitä mitä muut ajattelee vaan toteuttaa ne haaveet, kerran täällä vain eletään =)

"Hilla"
Kokeiluja varmaan aika monilla. Itse olen kyllä tällä hetkellä vähän hölmistynyt, kun paras ystävättäreni rupesi seurustelemaan naisen kanssa. Yli viisitoista vuotta ollaan tunnettu ja miehiä tähän asti kaikki kumppanit eikä mitään viitteitä kokeilunhalusta toiseen suuntaan. Sitten päälle nelikymmpisenä suinpäin suhteeseen nuoren alle kolmekymppisen naisen kanssa. Hassua, että sitä luulee tuntevansa toisen, mutta tärkeintä nyt on se, että ystävätär vaikuttaa tosi onnelliselta:) Toivottavasti heidän onnensa jatkuu eikä tule ongelmia perheessä. Ystäväni lapset ovat jo täysi-ikäisiä, mutta eivät vielä tiedän äidin uudesta heilasta.

ihastunut
Ei oo kokemusta, mutta haaveilen työkaveristani. Hän myös ainakin sanoo olevansa hetero ja varmasti tykkää miehistä. Mutta on myös kova koskettelemaan, on lähellä, etenkin humalassa. Itse en ole hänen seurassaan humalassa ollut, olen hyvin maltillisesti ottanut yhteisissä illanvietoissa. Olen kuitenkin naimisissa ja nyt odotan toista lastakin. Itse laskisin kyllä pettämiseksi seksin samaa sukupuolta olevan kanssa, lasken jo melkein nämä tunteetkin ja toivon että pääsisin niistä eroon.

"joku"
En tiedä, mihin se lokeroidaan, ryhmäseksiin varmaan, mutta olin kerran niin että siinä oli ystäväni ja yksi vieras mies. Ensin nuolimme toisiamme ystäväni kanssa ja sellaista pikkukivaa, ja sen jälkeen mies nussi meitä molempia. Oltiin kaikki aika humalassa, en usko että olisin selvinpäin ajautunut sellaiseen tilanteeseen. Hyvä kokemus, uusiksikin voisi joskus ottaa :)

`öööööööööö
[QUOTE="joku";29974135]En tiedä, mihin se lokeroidaan, ryhmäseksiin varmaan, mutta olin kerran niin että siinä oli ystäväni ja yksi vieras mies. Ensin nuolimme toisiamme ystäväni kanssa ja sellaista pikkukivaa, ja sen jälkeen mies nussi meitä molempia. Oltiin kaikki aika humalassa, en usko että olisin selvinpäin ajautunut sellaiseen tilanteeseen. Hyvä kokemus, uusiksikin voisi joskus ottaa :)[/QUOTE]

Oliko sillä äijällä kaks munaa jos se nussi molempia?

Ei heteroita yökötäkään vastakkaisen sukupuolen värkkien imemiset, mutta saman sukupuolen etoo.
No hohhoijaa. Ei se niin mene, että jos on hetero, niin kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat potentiaalisia seksikumppaneita. Veikkaanpa, että aika moni heteronainen sanoisi aika monesta miehestä, että etoo ajatuskin tämän sukupuolielimistä - tai yleensä läheisyydestä. Ja vielä useammasta sanoisi, ettei yhtään kiinnosta, ei yhtään kiihota. Suurin osa varmaan haluaa seksiä vain joidenkin ihmisten kanssa.

Ja noista joistain vastauksista tuli mieleen sekin, että kaikki uusi voi tuntua ensin vähän epämukavalta - esim. ajatuksena, ja toteutuksenakin oudolta. Aika monen ekat seksikokeilut vastakkaisen sukupuolen kanssa (silloin teininä) ovat olleet melko laimeita - ihme kyllä siitä ei kuitenkaan vedetty sitä johtopäätöstä, että "heteroseksi ei oo mun juttu". Nyt sitten jos aikuisiällä ensimmäisen kerran kokeilee seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, niin jos ei tunne vetoa erityisesti sitä ihmistä kohtaan ja samaan aikaan vielä jännittää eikä ole ihan varma, mitä pitäisi tehdä, niin samalla lailla sekin voi olla laimea kokemus. Ei se silti sitä tarkoita, etteikö myöhemmin voisi tulla parempia kokemuksia - ihan samoin kuin niiden teinikokeilujen jälkeen seksi muuttui myöhemmin paremmaksi.

Nubree
^Juuri noin. En tiedä olenko bi vai jokin 90% hetero vai mikä, mutta eka kokeiluni tyttöseksin saralla tapahtui teininä, eikä se ollut mitenkään maata mullistavaa. Vähän samanlaista epämääräistä ähellystä kuin miehenkin kanssa. Nyt muutamia tyttöakteja ja kymmenen vuotta kokeneempana osaan nauttia myös naisten välisestä seksistä. Naisten kanssa on jollain tavalla aistikkaampaa, mutta kyllä minä edelleen pidän kunnon panosta miehen kanssa parempana seksinä. Tämä johtuu varmasti siitä, että saan olla se "alistuneempi" osapuoli eli mies vie ja minä vikisen. Naisen kanssa seksi on ollut jollain tavalla tasa-arvoisempaa ja se ei sytytä niin paljoa.

umpihetero
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29975400:
No hohhoijaa. Ei se niin mene, että jos on hetero, niin kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat potentiaalisia seksikumppaneita. Veikkaanpa, että aika moni heteronainen sanoisi aika monesta miehestä, että etoo ajatuskin tämän sukupuolielimistä - tai yleensä läheisyydestä. Ja vielä useammasta sanoisi, ettei yhtään kiinnosta, ei yhtään kiihota. Suurin osa varmaan haluaa seksiä vain joidenkin ihmisten kanssa.

Ja noista joistain vastauksista tuli mieleen sekin, että kaikki uusi voi tuntua ensin vähän epämukavalta - esim. ajatuksena, ja toteutuksenakin oudolta. Aika monen ekat seksikokeilut vastakkaisen sukupuolen kanssa (silloin teininä) ovat olleet melko laimeita - ihme kyllä siitä ei kuitenkaan vedetty sitä johtopäätöstä, että "heteroseksi ei oo mun juttu". Nyt sitten jos aikuisiällä ensimmäisen kerran kokeilee seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, niin jos ei tunne vetoa erityisesti sitä ihmistä kohtaan ja samaan aikaan vielä jännittää eikä ole ihan varma, mitä pitäisi tehdä, niin samalla lailla sekin voi olla laimea kokemus. Ei se silti sitä tarkoita, etteikö myöhemmin voisi tulla parempia kokemuksia - ihan samoin kuin niiden teinikokeilujen jälkeen seksi muuttui myöhemmin paremmaksi.
Ei tietenkään kaikki ihmiset kiinnosta tai kiihota, mutta jos yksikään saman sukupuolen edustaja ei herätä mitään mielenkiintoa tai ajatuskin suutelusta tai seksistä ällöttää kenen tahansa naisen kanssa, niin sanoisin kyllä olevani umpihetero. Jos naisella on pienikin kiinnostus naisiin, niin sitten ei ole täysi hetero.

Tottakai seksikokemukset voivat olla laimeita vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, etteikö olisi kiinnostunut heistä.

Hetero on hetero
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29975400:

Heterolle tärkeää ei ole seksin laatu vaan biologia ajaa kohti vastakkaista sukupuolta. Se on suoraan sanottuna luonnon keino estää sukupuutto.

Puuttuko lesboilta joku kromosomi vai mistä tuo vähämielisyys? Ymmärtäkää nyt jo ettei ole normaalia, että miehet imee toistensa munia "saadakseen (parempaa) seksiä".
Kunnon normaali hetero ottaa anytime keskinkertaisen panon munasta kuin alkaa pilluja nuoleskelemaan.

Nus Nus
No varmaan siksi kun bisset vakuuttelee olevansa niin kovin heteroa vaikka kaiken maailman värkit kelpaa sänkyyn. On se ny ihme jos nykyään heteronaiselle kelpaa pillu sänkyyn kaveriksi!
Kysehän on tässä ketjussa kokeilusta! Eihän lähellekään kaikki ole edes tulleet siihen tulokseen, että kaikki kelpaa vaan ovat todenneet olevansa heteroita. Veikkaan hyvinkin monen fantasioivan esim. lesboseksistä jollain tasolla, mutta eivät toteuttaisi sitä käytännössä tai edes haluaisivat missään tapauksessa naisen kanssa sänkyyn. Onko tukin sinun mielestäsi biseksuaalista tai homoseksuaalista käytöstä?

Yhteistyössä