Alkuperäinen kirjoittaja no:miks te ette sitten käytä ihan rehellistä ehkäsyä jos kerta tuollaiseen "kikkailuun" ootte alkaneet?
monille ei varmaan sovi hormonaalinen ehkäisy ja kumit on inhottavia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:miks te ette sitten käytä ihan rehellistä ehkäsyä jos kerta tuollaiseen "kikkailuun" ootte alkaneet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minen ole koskaan ymmärtänyt, miten kenenkään mies suostuu keskeytettyyn..![]()
Mun miehellä on vaihdoehdot kokolailla tässä: joko hulluna hormonihumalassa riehuva vaimo, huppu tai keskeytetty joista kaksi viimeistä on yhtä ärsyttävän rasittavia vihtoehtoja molemmat. Eli keskeytetty.![]()
Ja on toiminut, toivottavasti tulee toimimaan jatkossakin.B)
kävin just neuvolassa funtsimassa ehkäisyä.. nää uudet on tosi matalahormonisia juttuja. Mulla maksa sellainen etten voi mitään entisen mallisia Femodeneja syödä.
Mä en edes kokeile enää, en mitään. Viimeksi piti näiden kuuluisien yasminien olla niitä matalahormonisia, samoin minipillereiden: vaikea sanoa miksi tämä mamma lukitsi itsensä vessaan kolmeksi tuntia ja itki siellä lattialla istuen kurjaa elämäänsä, joka ei oikeastaan nyt ihan niin kurjaa loppujenlopuksi edes ollut. Eli mä en uskalla, en tosiaan. Mitään. Enää koskaan.
No voi hiis.. itse ajattelin kokeilla sitä rengasta joka on 3vkoa paikallaan ja taukoviikko. itse siis laitetaan.Siitä erittyy hormonia kolmessa viikossa sama kun mitä muista viikossa. katsotaas kuinka menee..
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:Alkuperäinen kirjoittaja yksi sellainen:Meillä toiminut 20 vuotta. Kolme lasta, joista jokainen tehty, vahinkoja ei ole sattunut. Jos lapsi tulee, se otetaan vastaan. Meillä mies ei suostu laukeamaan sisään, se kun on niin sottaista puuhaa,
mun mielestä se on sottaista jos ei päästä sisään.... Vai kuppiinko tuo päästää?
![]()
![]()
pyyhkeeseen...
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:No mun ukko just sano mulle kun luin ton alotuksen sille että sitä ei sit tollanen kiinnostas yhtään.Ukin mielestä asia on niin että jos jotain alotetaan se viedään loppuun asti, kunnollaEikä senpuoleen ei muakaan tollanen kiinnostas
![]()