Kuinka monella EHKÄISYNÄ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin siis eihän sitä koko kierron ajan tarvitse laueta muualle, vaan "varmoilla päivillä" ja menkkojen aikaan voi touhuta ihan normaalisti. Ihan ok niille joille ei ole katastrofi jos "ehkäisy" pettääkin. Meilläkin ollut usein käytössä, kun mulle ei oikein mitkään hormonaaliset ehkäisykeinot sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minen ole koskaan ymmärtänyt, miten kenenkään mies suostuu keskeytettyyn.. :whistle:

Mun miehellä on vaihdoehdot kokolailla tässä: joko hulluna hormonihumalassa riehuva vaimo, huppu tai keskeytetty joista kaksi viimeistä on yhtä ärsyttävän rasittavia vihtoehtoja molemmat. Eli keskeytetty. :D

Ja on toiminut, toivottavasti tulee toimimaan jatkossakin. :whistle: B)

kävin just neuvolassa funtsimassa ehkäisyä.. nää uudet on tosi matalahormonisia juttuja. Mulla maksa sellainen etten voi mitään entisen mallisia Femodeneja syödä.

Mä en edes kokeile enää, en mitään. Viimeksi piti näiden kuuluisien yasminien olla niitä matalahormonisia, samoin minipillereiden: vaikea sanoa miksi tämä mamma lukitsi itsensä vessaan kolmeksi tuntia ja itki siellä lattialla istuen kurjaa elämäänsä, joka ei oikeastaan nyt ihan niin kurjaa loppujenlopuksi edes ollut. Eli mä en uskalla, en tosiaan. Mitään. Enää koskaan.

No voi hiis.. itse ajattelin kokeilla sitä rengasta joka on 3vkoa paikallaan ja taukoviikko. itse siis laitetaan.Siitä erittyy hormonia kolmessa viikossa sama kun mitä muista viikossa. katsotaas kuinka menee..

Jep rengas mulle sopisi, tai siis mun pääkopalle. Mutta tuo alaosasto on erimieltä, ¨kolmen renkaan kanssa neljästä hiivatulehdus. Joten sekin jäi sitten, kumma kyllä. Mulla enää laastari kokeilematta, ellei se käy niin vaihtoehdot on kondomi ja keskeytys. Hyvä hyvä. *taputtaa yhteen karvaisia käsiään* B)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi sellainen:
Meillä toiminut 20 vuotta. Kolme lasta, joista jokainen tehty, vahinkoja ei ole sattunut. Jos lapsi tulee, se otetaan vastaan. Meillä mies ei suostu laukeamaan sisään, se kun on niin sottaista puuhaa,

:D mun mielestä se on sottaista jos ei päästä sisään.... Vai kuppiinko tuo päästää? :D :D

pyyhkeeseen...

*tyrsk*
Eikäh!!Mulla kun nyt tätä mielikuvaa pukkaa,niin mää funtsaan omaa ukkoo tuuppaamaan ne viimeset laakit mun Tapio-pyyhkeeseen nautinnollinen ilme kasvoillan,niin...APUA!!mää kuolen!!! :laugh: :laugh:

Mutta siis joo,mä en ite henk.koht. luota kyseiseen keinoon.Siksipä popsin pilsuja ja saadaan laukeilla mihin tykätään :laugh: ;) ;)

Kuten muutama muukin, sanon vielä että keskeytetty on meidän "valinta ehkäisyksi".. Miehen perusteluita en tiedä, HÄN on sitä mieltä, että se on paras ( on kumiakin käytetty ) ja minulle sopii, koska myös "vahinko" sopisi minulle. Ja molemmat nauttii kyllä. En silti väitä, että muiden pitäisi näin toimia. Jos ei teille ole se oikea tapa vähentää riskiä, käyttäkää te niitä muista..

täällä kans keskeytetty, joskus kumin kanssa jos muistetaan ostaa, mutta useimmiten tosiaan mies ruikkaa mahalle/selälle. ei kuulemma haittaa ainakaan paljoa nautintoa. me siis toivottaisimme vauvan tietenkin tervetulleeksi jos "vahinko" kävisi.
taustalla tähän pelko lapsettomuudesta.. mulla siis pco, ivf-kaksoset, ja yksi luomuvauva. ja olen melko vakuuttunut, että hormonaalinen ehkäisy laukaisi pco:ni. (eipä muutakaan selitystä löydy, miksi parikymppinen normaalipainoinen nainen hedelmällisyyden huippuiässä ei raskaudu)

tahdomme siis vielä saada lapsia, ilman hoitoja, tahdon pitää ovulaationi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No mun ukko just sano mulle kun luin ton alotuksen sille että sitä ei sit tollanen kiinnostas yhtään.Ukin mielestä asia on niin että jos jotain alotetaan se viedään loppuun asti, kunnolla :D Eikä senpuoleen ei muakaan tollanen kiinnostas :whistle:

Hyi muhvi, ukin kanssako sinä tuota harrastelet?

Touhutippavauvoja on huima määrä tässä maailmassa. Eli ei kyllä ehkäisynä voi tuota käyttää, koska ovulaation aikakin vaihtelee kuukausittain ja lisäksi minusta se on ½ miehen nautinnosta pois, jos pitää aina ulkopuolelle ruikkia.

Yhteistyössä